صفر تا صد افزایش حقوق کارکنان دولت در 1404

اقتصاد 100-بر اساس اعلام مژگان خانلو، سخنگوی ستاد بودجه، متوسط افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۴، ۲۸ درصد خواهد بود.

صفر تا صد افزایش حقوق کارکنان دولت در  1404

افزایش حقوق کارکنان دولت: ضوابط جدید و تأثیر عائله‌مندی

ضریب افزایش حقوق کارکنان دولت برای سال ۱۴۰۴ به میزان ۲۰ درصد تعیین شده است. اما بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، این ضریب به گونه‌ای طراحی شده که با توجه به عائله‌مندی افراد، بر احکام پرسنلی کارکنان تأثیر می‌گذارد.

تأثیر تعداد فرزندان بر افزایش حقوق

به گفته خانلو، در راستای اصل طبقه‌بندی کارکنان دولت، هرچه تعداد فرزندان یک فرد بیشتر باشد و بعد خانوار گسترده‌تر باشد، ضریب افزایش حقوق نیز بیشتر محاسبه می‌شود. این افزایش حقوق از ۲۰ درصد برای افراد مجرد شروع می‌شود و در صورت وجود تعداد بیشتری از فرزندان، تا حداکثر ۴۵ درصد نیز افزایش می‌یابد.

چند نکته مهم در مورد روش افزایش حقوق

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرده که این شیوه افزایش، به معنای افزایش پلکانی حقوق در میان کارکنان دولت نیست. بنابراین، باید توجه داشت که افزایش حقوق به‌صورت یکنواخت برای همه کارکنان لحاظ نمی‌شود.

لایحه بودجه ۱۴۰۴: جزئیات و منابع

دیروز، رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ را به مجلس تقدیم کرد. منابع بودجه عمومی دولت برای سال آینده از نظر درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر ۶۴ میلیون و ۷۶ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

این تغییرات و ضوابط جدید در نظام پرداخت حقوق، می‌تواند تأثیرات زیادی بر زندگی کارکنان دولت داشته باشد و به خصوص خانواده‌ها را در نظر بگیرد. باید منتظر ماند و دید که این برنامه‌ها چگونه در عمل اجرایی خواهند شد.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما