فوری / واریز یارانه ویژه یک میلیون و100 هزار تومانی دولت برای این دهک ها

اقتصاد 100- دولت می‌خواهد با دادن پول بیشتر به خانواده‌های فقیر، تغذیه کودکان آن‌ها را بهتر کند و از بیماری‌هایی که به خاطر کمبود غذا ایجاد می‌شود، جلوگیری کند.

فوری / واریز یارانه ویژه یک میلیون و100 هزار تومانی دولت برای این دهک ها

اعتبار بن‌کارت برای کودکان مبتلا به سوءتغذیه

«اسماعیل گرجی پور» از معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که بر اساس دستورات رئیس‌جمهور و تأکید وزیر، سرپرستان خانوار بیش از ۱۳۴ هزار کودک زیر پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، اعتبار بن‌کارت خرید سبد غذایی دریافت خواهند کرد. این اعتبار به صورت الکترونیکی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

برنامه امنیت غذایی کودکان

وی افزود که برنامه امنیت غذایی کودکان از ابتدای سال جاری در دو مرحله اجرا شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. برای ۱۲۵ هزار کودک در دهک‌های یک تا پنج، مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و برای ۸ هزار کودک در دهک‌های شش و هفت، مبلغ ۶۶۰ هزار تومان برای تأمین سبد غذایی در نظر گرفته شده است.

جزئیات سبد غذایی

سبد غذایی شامل ۱۶ قلم کالای اساسی مطابق با هرم غذایی است. گرجی پور امیدوار است که این برنامه به کاهش سوءتغذیه کودکان و ارتقای کیفیت مشاوره تغذیه به مادران کمک کند.

افزایش مستمری مددجویان

در خبری دیگر، معاون برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان خبر داد. مستمری جدید از فروردین ۱۴۰۳ و با همکاری سازمان برنامه و بودجه به حساب مددجویان واریز شده و نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما