تبدیل یارانه نقدی این خانوارها به کالابرگ / رئیس جمهور اعلام کرد

اقتصاد 100- بانک مرکزی موظف شد سه درصد از کل هزینه‌های هدفمندی یارانه‌ها را به صورت پیش‌پرداخت در اختیار سازمان هدفمندی قرار دهد.

تبدیل یارانه نقدی این خانوارها به کالابرگ / رئیس جمهور اعلام کرد

ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۴ به مجلس

صبح امروز سه‌شنبه، یکم آبان‌ماه، رئیس‌جمهور بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس تقدیم کرد. این بودجه، دومین بودجه پس از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است.

جزئیات لایحه بودجه

طبق بند ۷۱۰۹ این لایحه، بانک مرکزی موظف است برای پرداخت به‌موقع مصارف هدفمندی، معادل سه درصد از جمع مصارف را به‌عنوان تنخواه در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار دهد. این تنخواه باید حداکثر تا سه ماه پس از دریافت تسویه شود و شرط استفاده مجدد، تسویه تنخواه قبلی خواهد بود.

پرداخت یارانه‌ها

در این لایحه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین موظف است یارانه نقدی، مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و یارانه آرد و نان را مستقیماً به حساب ذینفعان نهایی پرداخت کند.

کالابرگ الکترونیکی

در بند ۱۳ لایحه، اشاره شده است که سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می‌توانند به‌صورت داوطلبانه درخواست تغییر شیوه پرداخت از نقدی به کالابرگ الکترونیکی دهند. استفاده از این کالابرگ‌ها بدون هیچ‌گونه مبلغ تشویقی مجاز خواهد بود. سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مسئول فراهم‌کردن سازوکار اجرایی و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم است.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما