2 خبر مهم و فوری برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

اقتصاد 100- در گامی مهم برای ارتقاء معیشت بازنشستگان، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که از امروز، مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی متناسب‌سازی حقوق آغاز شده است.

2 خبر مهم و فوری برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

 رضا فیضی‌نژاد، معاون صندوق، با اشاره به تأکیدات ریاست جمهور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد که این اقدام در راستای اجرای قانون برنامه هفتم و همگام‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق هم‌طرازان شاغل صورت گرفته است. اطلاعات مربوط به این اصلاحات به زودی منتشر خواهد شد.

صدور احکام جدید آغاز شده و به زودی اطلاعات مربوط به آن در وب‌سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir بارگذاری خواهد شد.

فیضی‌نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اجرای متناسب‌سازی توضیح داد: با هماهنگی‌های لازم، منابع مالی تأمین شده و حقوق بازنشستگان عزیز در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ متناسب‌سازی مهرماه واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری همچنین خاطرنشان کرد: با صدور احکام اصلاحی مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای این قانون در ۶ ماه گذشته نیز محاسبه و به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما