حساب 7 میلیون بازنشسته پر پول میشود / مژده بزرگ آقای مسئول به چشم انتظاران !

اقتصاد 100- احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسه‌ای که به تشریح جزئیات تصویب آیین‌نامه اخیر دولت در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته بود، اعلام کرد که طبق قانون، بازنشستگان صندوق‌های کشوری، تأمین اجتماعی و فولاد از مشمولان متناسب‌سازی حقوق برخوردار خواهند بود. این اقدام نشان‌دهنده عزم دولت برای رفع نواقص و افزایش عدالت در پرداخت‌ها به این قشر از جامعه است.

 حساب 7 میلیون بازنشسته پر پول میشود / مژده بزرگ آقای مسئول به چشم انتظاران !

میدری: متناسب‌سازی حقوق ۷ میلیون بازنشسته در راه است

احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرد که حدود ۷ میلیون بازنشسته مشمول متناسب‌سازی حقوق هستند. وی در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس، با تأکید بر تصویب آیین‌نامه جدید، به جزئیات اجرای این طرح پرداخت.

تعیین تکلیف ابهامات و نهایی‌سازی جدول

میدری گفت: "روز گذشته، آیین‌نامه در دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ابهامات پیرامون نحوه اجرا تعیین تکلیف شد." او افزود که جدول متناسب‌سازی تهیه شده توسط سازمان اداری استخدامی، نهایی شده و به صندوق بازنشستگی کشوری ارسال شده است. به گفته وی، این صندوق ظرف ۴۸ ساعت آینده احکام جدید را صادر خواهد کرد.

اجرای متناسب‌سازی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

وزیر تعاون همچنین درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیح داد که متناسب‌سازی حقوق این دسته از بازنشستگان از آبان‌ماه به اجرا درخواهد آمد. با این اقدام، امیدها برای افزایش عدالت در پرداخت‌ها و بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه بیشتر می‌شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما