آغاز واریزی مهم برای 40 هزار بازنشسته تامین اجتماعی + جزئیات

اقتصاد 100- محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، از واگذاری ثبت نام وام بازنشستگان به کانون‌های بازنشستگی خبر داد. او تاکید کرد که با توجه به مراجعات فراوان مردم، بسیاری از کانون‌ها به اطلاعات قبلی ثبت نام اکتفا کرده‌اند، به‌ویژه در تهران. بازنشستگان اکنون می‌توانند با مراجعه به کانون‌های مربوطه، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

آغاز واریزی مهم برای 40 هزار بازنشسته تامین اجتماعی + جزئیات

در حال حاضر، ۴۰ هزار وام قرض‌الحسنه برای بازنشستگان در نظر گرفته شده، در حالی که حدود ۵ میلیون بازنشسته در کشور داریم. این به این معناست که برخی از بازنشستگان حتی یک سال است که در صف انتظار هستند و هنوز وامی دریافت نکرده‌اند. محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، اعلام کرد که پس از ثبت نام، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و از ۲۲ مهرماه تا ۳ آبان، مرحله سوم اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ادامه خواهد داشت. در دو مرحله قبلی، ۸۰ هزار نفر موفق به دریافت وام شده‌اند.

شرایط دریافت این وام شامل حداکثر سن ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام خود متقاضی، عدم بدهی معوق و موجودی حداقل ۱۰۰ هزار تومان در حساب است. بازپرداخت وام نیز به صورت اقساطی با سود ۴ درصد انجام خواهد شد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما