زمان واریز سود سهام عدالت 2000000 میلیونی مشخص شد

اقتصاد 100- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد که وراث متوفیان می‌توانند انتظار دریافت سود سهام عدالت خود را داشته باشند؛ زیرا این سود به همراه سود مرحله سوم سهام عدالت به آنها پرداخت خواهد شد. این اقدام می‌تواند برای خانواده‌ها منبعی از درآمد اضافی باشد و تسکینی بر مشکلات مالی ناشی از فقدان عزیزانشان باشد.

زمان واریز سود سهام عدالت 2000000 میلیونی مشخص شد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد که وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند سود سهام خود را همراه با سود مرحله سوم این سهام دریافت کنند. این خبر خوشی برای خانواده‌هایی است که به دنبال دریافت سود عزیزانشان هستند.

سود سهام عدالت در سال جاری به سه مرحله تقسیم شده . پس از واریز سود مرحله اول و دوم در اوایل زمستان و پایان سال گذشته، اکنون سهام‌داران در انتظار دریافت سود مرحله سوم هستند. اما به دلیل عدم واریز سود از سوی چهار شرکت، واریز باقی‌مانده سود به حساب سهام‌داران با تأخیر مواجه شده است.

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی، گفت: «واریز مرحله سوم هنوز از سوی برخی ناشران انجام نشده است. به همین دلیل، ما نتوانسته‌ایم سود سهام عدالت و سود وراث را پرداخت کنیم.»

شرایط دریافت سود برای وراث : سود سهام فقط زمانی به وراث پرداخت می‌شود که سود تمامی مشمولان واریز شده باشد. بنابراین، ممکن است دریافت سود برای برخی وراث به تأخیر بیفتد. وراثی که هنوز اقدام به انتقال سهام عدالت متوفیان نکرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر به سامانه سجام مراجعه کنند. این فرایند اکنون به‌صورت رایگان و بدون هزینه انجام می‌شود.

وراث می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، وضعیت سهام عدالت متوفی را استعلام کنند. بعد از این استعلام، می‌توانند به شعب بانک‌های منتخب یا کارگزاری‌های مشخص مراجعه کرده و مدارک لازم را ارائه دهند.

زمان واریز مرحله سوم سود : معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت که زمان واریز سود سهام عدالت به تصمیم شورای عالی بورس بستگی دارد. همچنین، در مورد افرادی که فاقد سهام عدالت هستند، اعلام کرد که امسال تکلیفی برای اختصاص سهام به این افراد وجود ندارد.

در نهایت، وراث متوفیان باید اقداماتی را برای سجامی شدن انجام دهند تا بتوانند سود سهام عدالت را دریافت کنند. با این اوصاف، انتظار می‌رود که در پاییز و زمستان امسال، سودهای باقی‌مانده واریز شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما