قیمت نهایی ام جی 5 و ام جی GT توسط فردا موتورز اعلام شد

اقتصاد 100- طبق اعلام این شرکت، قیمت نهایی ام جی 5 به مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون تومان و ام جی GT به مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون تومان تعیین شده است.

 قیمت نهایی ام جی 5 و ام جی GT توسط فردا موتورز اعلام شد

مشخصات ام جی GT

قدرت و عملکرد

ام جی GT به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو قادر است به حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در مدت ۸.۵ ثانیه طی کند.

امکانات داخلی و تجهیزات ایمنی

داخلی ام جی GT شامل یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سانروف برقی و تودوزی چرمی می‌باشد. از نظر ایمنی، این خودرو به ترمزهای ABS، کنترل پایداری ESP، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل مجهز است.

مشخصات ام جی 5

موتور و رانندگی

ام جی 5 یک سدان خانوادگی است که تجربه رانندگی نرم و اقتصادی را ارائه می‌دهد. این خودرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی است که ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT با دو حالت اسپرت و تیپ ترونیک به آن کمک می‌کند تا عملکرد متناسبی با نیازهای روزمره و رانندگی هیجان‌انگیز داشته باشد.

بهینه‌سازی مصرف سوخت

سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VTi-TECH) در این خودرو به کاهش مصرف سوخت و بهبود کشش موتور در دورهای پایین کمک می‌کند. ام جی 5 با مصرف سوخت حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، تجربه‌ای راحت و بدون وقفه در تغییر دنده را ارائه می‌دهد. همچنین، سیستم‌های هوشمند کنترل موتور و گیربکس عملکرد بهینه و دوام بالای خودرو را تضمین می‌کنند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما