تسهیلات 50 میلیون ریالی برای خرید اعتباری بازنشستگان کشوری

اقتصاد 100- از ۲۵ مهرماه، بازنشستگان کشوری می‌توانند از تسهیلات خرید اعتباری بدون بهره تا سقف ۵۰ میلیون ریال بهره‌مند شوند. این طرح به بازنشستگان فرصت می‌دهد تا خریدهای خود را انجام دهند و در اقساط ۵ ماهه، مبلغ خرید از حقوقشان کسر شود؛ یک گام عملی برای حمایت از بازنشستگان در مدیریت مالی است.

تسهیلات 50 میلیون ریالی برای خرید اعتباری بازنشستگان کشوری

تسهیلات جدید برای بازنشستگان کشوری

معرفی تسهیلات اعتباری

از ۲۵ مهرماه، بازنشستگان کشوری می‌توانند از تسهیلات خرید اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون ریال بهره‌مند شوند. این تسهیلات بدون بهره و به‌صورت اقساط ۵ ماهه از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

جزئیات طرح

جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون صندوق بازنشستگی کشوری، توضیح داد که بازنشستگان می‌توانند با اعتبارسنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه رفاه در سراسر کشور خرید کنند. برای فعال‌سازی این طرح، مبلغ ۱۰ هزار تومان از حساب حقوقی هر بازنشسته کسر می‌شود.

نحوه کسر اقساط

اگر خرید قبل از دهم هر ماه انجام شود، اقساط آن از حقوق همان ماه و اگر بعد از دهم باشد، از حقوق ماه بعدی کسر خواهد شد.

فرصت‌های ویژه

به مناسبت این طرح، بازنشستگانی که خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان داشته باشند، در قرعه‌کشی ۵ دستگاه خودرو و ۱۷۰۰ بسته محصولات لبنی شرکت خواهند کرد. کد قرعه‌کشی در فیش‌های خرید درج خواهد شد.

آمار بازنشستگان تحت پوشش

صندوق بازنشستگی کشوری با بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته، یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های بیمه‌ای کشور است که بازنشستگان و از کارافتادگان ۵۲ درصد افراد تحت پوشش آن را تشکیل می‌دهند.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما