فروش قسطی خودرو دوباره از سر گرفته شد

اقتصاد 100-روزی روزگاری، فروش اقساطی خودرو فرصتی طلایی برای خریداران بود تا با پرداخت‌های کم‌کم، صاحب ماشین دلخواهشان شوند. اما با تغییر سیاست‌های خودروسازان، این روش جذاب به آرامی از بازار ناپدید شد و خرید خودرو به چالشی بزرگ‌تر برای مردم تبدیل شد. آیا فروش اقساطی دوباره بازمی‌گردد؟

فروش قسطی خودرو دوباره از سر گرفته شد

پس از سال‌ها انتظار، خودروهای وارداتی دوباره به بازار ایران بازگشته‌اند. با این حال، مشتریان به همه مدل‌ها علاقه‌مند نشده‌اند و برخی خودروها نتوانسته‌اند توجه لازم را جلب کنند. برای رفع این مشکل، شرکت‌های واردکننده رو به فروش اقساطی بدون بهره آورده‌اند. این روش به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ خودرو در یک مرحله، با پرداخت‌های ماهیانه خودرو مورد نظرشان را خریداری کنند.

یکی از دلایل مهم روی آوردن به فروش اقساطی این است که برخی برندهای وارداتی هنوز برای مشتریان ایرانی ناشناخته‌اند و همچنین، هزینه‌های نگهداری برخی خودروهای وارداتی به‌ویژه مدل‌های لوکس ممکن است بالا باشد.

با فروش اقساطی بدون بهره، هم شرکت‌های واردکننده می‌توانند فروش خود را افزایش دهند و هم مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از افزایش هزینه‌ها، خودرو مورد نظرشان را خریداری کنند. البته موفقیت این روش به عواملی مثل قیمت خودرو، شرایط پرداخت و تبلیغات بستگی دارد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما