آخرین خبر از رتبه بندی معلمان بازنشسته

اقتصاد 100-علی فرهادی با اشاره به نواقص قبلی در احکام رتبه‌بندی بازنشستگان، خبر از تکمیل این احکام داد. او ابراز امیدواری کرد که صندوق بازنشستگی بتواند این تغییرات را در پرداخت حقوق مهرماه اعمال کند. این اقدام می‌تواند نویدبخش بهبود شرایط مالی برای بازنشستگان باشد و به انتظارهای آنان پایان دهد.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان بازنشسته

آخرین اخبار از رتبه‌بندی معلمان بازنشسته

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره روند رتبه‌بندی معلمان بازنشسته خبر داد که اگر حتی یک درصد از احکام جدید هم در این ماه اجرا نشود، حتماً در ماه بعد به همراه معوقات مربوط به بازنشستگان فرهنگی که بین سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، پرداخت خواهد شد.

وی همچنین در مورد اعتراضات معلمان نسبت به رتبه‌بندی گفت: «احکام آن‌ها اصلاح خواهد شد و کسانی که در اعتراضات رتبه‌شان تغییر کرده، احکام جدید خود را از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.» به گفته فرهادی، کمتر از ۲۰ هزار نفر از بازنشستگان تحت تأثیر این تغییرات قرار دارند.

در اطلاعیه‌ای که در تیرماه صادر شد، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود که سامانه رتبه‌بندی برای معلمان بدون رتبه از تاریخ ۲۰ خرداد به مدت یک ماه باز خواهد بود تا معلمان بتوانند مدارک خود را بارگذاری کنند. این سامانه به معلمانی که امتیاز لازم برای احراز رتبه را کسب نکرده‌اند، اجازه می‌دهد با گذشت حداقل یک سال و در صورت شاغل بودن، مجدداً ارزیابی شوند.

با این حال، برخی معلمان از مشکلات ورود به سامانه خبر دادند. روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در حال حاضر، معلمانی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند، در حال تعیین رتبه هستند و مدارک باقیمانده نیز در حال بررسی است.

این وزارتخانه همچنین تأکید کرد که نومعلمان در صورتی که مدارک لازم را داشته باشند، در رتبه احراز شده قرار خواهند گرفت. در غیر این صورت، یک سال از مزایای رتبه آموزشیار بهره‌مند خواهند شد.

در نهایت، رتبه‌بندی معلمان می‌تواند رقابت و حس مسئولیت‌پذیری بیشتری در میان آن‌ها ایجاد کند و اطمینان بیشتری به والدین و دانش‌آموزان بدهد که معلمان آن‌ها دارای کیفیت و توانایی لازم برای انجام وظایف خود هستند.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما