قانون معافیت از سربازی این افراد تمدید شد + لینک استعلام

اقتصاد 100- سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای مهم اعلام کرد که به مشمولانی که در ثبت‌نام و اخذ معافیت تحصیلی با مشکلاتی مواجه شده‌اند، یک هفته مهلت داده شده است. این اقدام با هماهنگی وزارت‌خانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته تا مشمولان بتوانند به راحتی نسبت به ثبت‌نام و دریافت معافیت تحصیلی اقدام کرده و مدارک خود را به دانشگاه‌ها ارائه دهند

قانون معافیت از سربازی این افراد تمدید شد + لینک استعلام

این فرصت می‌تواند گامی مهم برای ادامه تحصیل و پیشرفت علمی جوانان کشور باشد، پس اگر در این زمینه با مشکل مواجه شده‌اید، فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع‌تر اقدام کنید!

مشمولان متقاضی معافیت تحصیلی می‌توانند تا تاریخ 3 آبان 1403 برای ثبت‌نام و دریافت معافیت خود اقدام کنند. این مراحل می‌تواند از طریق سامانه اینترنتی سخا یا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 انجام شود. همچنین، دانشگاه‌ها موظفند در این فرآیند همکاری لازم را داشته باشند تا ثبت‌نام مشمولان به راحتی صورت گیرد.

سازمان وظیفه عمومی همچنین به مشمولان و خانواده‌های آنان توصیه می‌کند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند یا از طریق کانال‌های رسمی این سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

اگر به دنبال معافیت تحصیلی هستید، این فرصت را از دست ندهید!



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما