جنگ پنهان بانک‌ها برای جذب سپرده‌های خودرو

اقتصاد 100- اگر به دنبال خرید خودروی جدید هستید، خبر خوبی برای شما داریم! با آغاز فرآیند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، حالا وقت آن است که ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود کنید

جنگ پنهان بانک‌ها برای جذب سپرده‌های خودرو

آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی: فرصت ویژه برای خریداران!

از سه‌شنبه ۲۴ مهر تا ۳۰ مهرماه، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی فرصت دارند تا با وکالتی کردن حساب خود، ۵۰۰ میلیون تومان را به‌صورت حضوری یا غیرحضوری مسدود کنند. این مرحله جدید ثبت‌نام، بار دیگر رقابت میان بانک‌ها را برای جذب سپرده‌های خودرویی مردم افزایش داده، اما برخلاف گذشته، این‌بار بانک‌ها امتیازاتی مثل افزایش اعتبار یا وام را به مشتریان ارائه نمی‌دهند.

در حالی که در ثبت‌نام‌های قبلی، بانک‌ها به مشتریان وام‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی ارائه می‌کردند، بانک مرکزی به‌دنبال تبلیغات گسترده بانک‌ها درباره وکالتی کردن حساب‌ها و اعطای تسهیلات با نرخ‌های سود ترجیحی، به این اقدام واکنش نشان داد و تأکید کرد که اولویت پرداخت تسهیلات با موضوعاتی مانند تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و حمایت از جوانان است.

اکنون، بانک‌ها تنها برای افتتاح حساب و اعلام آمادگی کرده‌اند و هیچ امتیاز و وامی برای تشویق مشتریان ارائه نمی‌دهند. اما نکته مثبت این است که اگر حساب وکالتی شما سود سپرده داشته باشد، سود بانکی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان طبق روال عادی به حساب شما واریز خواهد شد. این به این معناست که اگر حساب شما به‌عنوان وکالتی معرفی شود و سود سپرده داشته باشد، به‌طور مرتب سود دریافت خواهید کرد.

طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، کلیه افراد واجد شرایط می‌توانند از روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه (۳۰ مهرماه) مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود در یکی از شعب بانک‌های مشخص شده مسدود کنند.

در حال حاضر، خودروی وارداتی CS35 از شرکت سایپا برای عرضه در این دوره ثبت‌نام در دسترس است و در صورت فراهم شدن شرایط، محصولات دیگر نیز به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه خواهند شد.

همین حالا فرصت را از دست ندهید و برای خرید خودروی مورد علاقه‌تان اقدام کنید!



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما