خودرو ری‌را در آذرماه وارد بازار خواهد شد

اقتصاد 100- مدیرعامل ایران‌خودرو با اعلام تولید انبوه مدل ری‌را در آبان‌ماه و آغاز تحویل آن به مشتریان در آذرماه، خبر از یک تغییر بزرگ در صنعت خودروسازی کشور داد. این اقدام، بخشی از برنامه‌های گسترده این گروه صنعتی برای ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات خود است. آیا این خودرو می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار تبدیل شود؟

خودرو ری‌را در آذرماه وارد بازار خواهد شد

مدیرعامل ایران‌خودرو، علیمردان عظیمی، خبر از تولید انبوه خودرو ری‌را در آبان‌ماه و تحویل آن به مشتریان در آذرماه داد. او همچنین از برنامه‌های جدید این گروه صنعتی برای کاهش مصرف سوخت و عرضه اولین خودروی هیبرید داخلی در نیمه دوم سال آینده خبر داد.

عظیمی گفت که با توجه به سیاست‌های وزارت صمت در کاهش مصرف سوخت، ایران‌خودرو در حال طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و برقی است. یکی از اولویت‌های این شرکت، تولید تارا هیبرید است که تا اوایل زمستان نمونه‌های اولیه آن برای تست در شرایط مختلف جوی به جاده‌ها می‌آید.

برنامه‌ریزی شده که از ابتدای سال آینده، مراحل صنعتی‌سازی این محصول آغاز شود و انتظار می‌رود تارا هیبرید تا پاییز سال آینده به بازار عرضه شود. این خودرو می‌تواند بین ۳۵ تا ۴۰ درصد در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند، بدون نیاز به زیرساخت خاصی.

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین از موتور جدید EFP-TC خبر داد که در محصولات ری‌را و دنا جوانان استفاده خواهد شد. این موتور بهبودهای قابل توجهی در شتاب‌گیری و مصرف سوخت دارد و انتظار می‌رود تا پایان امسال در دسترس مشتریان قرار گیرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما