بازنشستگان کشوری اعتبار خرید 5 میلیونی می گیرند

اقتصاد 100- جعفر امیرآبادی زاده، در روز سه‌شنبه، از جزئیات طرح جدیدی خبر داد که به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری امکان خرید اعتباری را می‌دهد. بر اساس توافق میان صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه رفاه، از تاریخ ۲۵ مهرماه، این عزیزان می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال خرید کنند. این خریدها با اعتبارسنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه رفاه در سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

بازنشستگان کشوری اعتبار خرید 5 میلیونی می گیرند

تسهیلات جدید برای بازنشستگان: خرید اعتباری و جوایز ویژه

جعفر امیرآبادی زاده، معاون صندوق بازنشستگی کشوری، با اعلام خبر خوشی برای بازنشستگان گفت که از ۲۵ مهرماه، این افراد می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال به صورت اعتباری خرید کنند. این خریدها بدون بهره بوده و اقساط آن به مدت ۵ ماه از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

جزئیات خرید اعتباری: در هر خرید، مبلغ ۱۰ هزار تومان به عنوان هزینه تأیید هویت از حساب حقوقی بازنشسته کسر می‌شود. اگر خرید قبل از دهم هر ماه انجام شود، اقساط آن از حقوق همان ماه کسر خواهد شد و اگر بعد از دهم باشد، از حقوق ماه بعدی.

جوایز ویژه برای بازنشستگان: امیرآبادی زاده همچنین خبر داد که در دهه فجر امسال، ۵ دستگاه خودرو به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کنند، اهدا خواهد شد. کد قرعه‌کشی در فیش‌های خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان درج خواهد شد. علاوه بر این، به مناسبت ۷۰ سالگی تاسیس شرکت پگاه، ۱۷۰۰ بسته از محصولات این شرکت به ارزش یک میلیون تومان به قید قرعه به بازنشستگان اهدا خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری که دومین صندوق بزرگ بیمه‌ای در کشور است، در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد و این طرح‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی آن‌ها کمک کند.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما