دستور وزیر آموزش و پرورش درباره یک پرداختی مهم برای معلمان

اقتصاد 100-در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان، علیرضا کاظمی بر لزوم بررسی سریع و دقیق آیین‌نامه قبلی و تدوین آیین‌نامه جدید تأکید کرد تا بتوانیم به معلمان در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و معیشتی کمک کنیم

دستور وزیر آموزش و پرورش درباره یک پرداختی مهم برای معلمان

وزیر آموزش و پرورش: ارتقای جایگاه معلمان در اولویت است!

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش ، در جلسه شورای معاونان به تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و بر ضرورت بررسی سریع آیین‌نامه قبلی تأکید کرد. او همچنین خواستار استقرار این رتبه‌بندی برای معلمان تازه‌استخدام و فاقد رتبه شد.

کاظمی به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت که باید نیازها را سریعاً شناسایی کرده و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان را در بودجه گنجانده شود تا پرداخت‌ها به‌روز باشند.

او در ادامه تأکید کرد که هدف کلان آموزش و پرورش، ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است و این نیاز به یک نقشه راه مشخص دارد. او همچنین از برگزاری جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت که این جلسه می‌تواند به حل مشکلات آموزشی کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش خواستار شناسایی و سازماندهی مسائل و نیازمندی‌های این حوزه شد تا بتوانند از دیگر نهادها و دستگاه‌ها نیز حمایت بگیرند.

در این جلسه، اعضای شورای معاونان نیز گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند و دستوراتی برای بهبود امور صادر شد.

 


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما