آغاز واریزی 400 هزار تومانی برای این افراد + جزئیات جدید

اقتصاد 100-یارانه‌های جدید در راه است! سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده که یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، در حالی که یارانه دهک‌های بالاتر چند روز بعد، یعنی در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳، به حساب‌ها افزوده خواهد شد. این خبر می‌تواند امیدواری‌های جدیدی برای خانواده‌ها به همراه داشته باشد.

آغاز واریزی 400 هزار تومانی برای این افراد + جزئیات جدید

در خبر خوبی برای خانوارهای کم‌درآمد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که مرحله اول واریز یارانه نقدی آغاز می‌شود. خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اولین دریافت‌کنندگان این یارانه‌ها خواهند بود.

یارانه معیشتی برای دهک‌های اول تا سوم در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. به همین ترتیب، یارانه دهک‌های بالاتر (از چهارم به بعد) نیز در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

میزان یارانه تعیین شده برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است. این اقدام به منظور کاهش فشارهای اقتصادی و حمایت از اقشار کم‌درآمد طراحی شده تا به این ترتیب خانواده‌ها بتوانند بهتر هزینه‌های معیشتی خود را مدیریت کنند.

با این واریزی، امید است که شرایط معیشتی بسیاری از خانواده‌ها بهبود یابد و آن‌ها بتوانند از حمایت‌های مالی به نحو بهتری بهره‌برداری کنند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما