مدیران خودرو آتیش زد به مالش / فروش نقد و اقساط سه محصول از برند ام وی ام + تحویل 90 روزه

اقتصاد 100- در این مرحله از فروش محصولات مدیران خودرو، خودروهای X22 پرو AMT، آریزو 5 IE و X55 پرو IE به به صورت نقد و اقساط به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.

مدیران خودرو آتیش زد به مالش / فروش نقد و اقساط سه محصول از برند ام وی ام + تحویل 90 روزه

شرکت مدیران خودرو به تازگی فروش نقد و اقساط سه مدل از خودروهای برند ام وی ام را آغاز کرده است. این مدل‌ها شامل X22 پرو AMT، آریزو 5 IE و X55 پرو IE می‌شوند و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت، برای خرید اقدام کنند. زمان تحویل خودروها 90 روز بعد از ثبت‌نام خواهد بود.

شرایط خرید و قیمت‌گذاری خودروها

  • X22 پرو AMT : این خودرو به صورت نقدی عرضه می‌شود و تعداد آن در این دوره از فروش به 1,500 دستگاه محدود شده است. قیمت نقدی این مدل 858 میلیون و 800 هزار تومان است، در حالی که قیمت آن در بازار آزاد به طور میانگین 890 میلیون تومان است. این تفاوت قیمت به معنی صرفه‌جویی 31 میلیون تومانی برای خریداران است.

  • آریزو 5 IE : تعداد 525 دستگاه از این خودرو به صورت نقد و اقساط در قالب طرح عادی و جایگزینی عرضه می‌شود. قیمت کارخانه این خودرو 1 میلیارد و 291 میلیون و 100 هزار تومان است. مشتریان طرح جایگزینی می‌توانند با پرداخت 645 میلیون و 550 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت و پرداخت ماهانه 18 میلیون و 198 هزار تومان طی 5 سال، این خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند. خریداران طرح عادی باید مبلغ بیشتری را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

  • X55 پرو IE : این مدل نیز در طرح‌های عادی و جایگزینی عرضه شده است. قیمت نقدی این خودرو 1 میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومان است. خریداران طرح جایگزینی باید 735 میلیون و 700 هزار تومان پیش‌پرداخت کنند و به مدت 5 سال ماهانه 20 میلیون و 739 هزار تومان قسط بپردازند.

مشتریان با انتخاب هر کدام از این خودروها، امکان خرید مستقیم از تولیدکننده را دارند و با شرایط مختلف نقدی و اقساطی می‌توانند از تخفیف‌ها و شرایط خاص بهره‌مند شوند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما