دو انتصاب جدید در وزارت صمت

اقتصاد 100- محمدصادق مفتح را به عنوان قائم مقام خود در امور بازرگانی منصوب کرد. سیدمحمد اتابک در این حکم بر تجربه مفتح در وزارت صمت تأکید کرده است.

دو انتصاب جدید در وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر تخصصی شدن مسائل تجارت داخلی و خارجی، انتخاب محمدصادق مفتح به عنوان قائم مقام خود در امور بازرگانی را نشانه‌ای از توجه وزارت صمت به حوزه تجارت و بازرگانی کشور دانست. او گفت که در شرایط کنونی، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها اهمیت بالایی دارد و این موضوع به طور مستقیم بر معیشت مردم تأثیر می‌گذارد.

وزارت صمت همچنین اعلام کرده که از مهم‌ترین مأموریت‌های مفتح می‌توان به حفظ تعادل در بازار، حمایت از تولیدات داخلی، رونق صادرات، کنترل واردات، توسعه بازار کالا و خدمات، نظارت بر شبکه‌های توزیع، جلوگیری از قاچاق کالا و تأمین به‌موقع کالاهای اساسی اشاره کرد. مفتح پیش از این، در زمان وزارت علیرضا رزم‌حسینی در دولت دوازدهم نیز در همین سمت فعالیت کرده بود و تجربه‌های ارزشمندی دارد.

وزیر صمت همچنین ابراهیم شیخ را به عنوان معاون صنایع عمومی این وزارتخانه منصوب کرد. شیخ دارای تحصیلات عالیه در مدیریت است و پیش از این، محمدمهدی برادران مسئولیت معاونت امور صنایع وزارت صمت را بر عهده داشت. این تغییرات در راستای ایجاد و تصویب ساختار جدید وزارتخانه انجام شده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما