اتفاقی عجیب در فروش محصولات پژو ایران خودرو

اقتصاد 100- بررسی صورت‌های مالی ایران خودرو در نیمه اول سال جاری نشان می‌دهد که با حذف پژو پارس، فروش میانگین هر دستگاه از محصولات پژو حدود ۹۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

اتفاقی عجیب در فروش محصولات پژو ایران خودرو

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ایران خودرو با حذف پژو پارس، توانسته است قیمت فروش محصولات پژو را به‌طور میانگین از ۳۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ابتدای سال به حدود ۴۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در پایان شهریور ۱۴۰۳ افزایش دهد. این خودروساز به رغم عدم دریافت مجوز افزایش قیمت از سیاست‌گذاران، توانسته با حذف پژو پارس، زیان‌های خود را کاهش دهد و درآمدش را بهبود ببخشد.

مدیران ایران خودرو مجبور شدند پژو پارس را به دلیل ارتقای استانداردهای خودرویی کنار بگذارند، زیرا این خودرو دیگر با استانداردهای جدید تطابق نداشت. با حذف پژو پارس، ایران خودرو از زیان تولید این خودرو رهایی یافت و به نوعی به نفعش تمام شد.

افزایش قیمت‌ها از فروردین تا شهریور نشان می‌دهد که هر ماه میانگین قیمت فروش محصولات پژو به تدریج افزایش یافته است. پس از حذف پژو پارس، میانگین قیمت به بالای ۴۰۰ میلیون تومان رسید. اگرچه بازار از این تصمیم چندان خوشحال نیست، چون پژو پارس همچنان محبوبیت داشت و متقاضیان زیادی برای آن وجود داشتند.

به طور کلی، حذف پژو پارس از سبد محصولات ایران خودرو به عنوان یک تصمیم هوشمندانه در راستای بهبود شرایط مالی این خودروساز تلقی می‌شود.

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما