بازار ارزهای دیجیتال در تلاطم؛ سه توکنی که باید در ماه اکتبر بفروشید!

اقتصاد 100-بازار ارزهای دیجیتال امروز با ۳.۲ درصد کاهش ارزش مواجه شده و روند نزولی آن از ابتدای ماه آغاز شده است. این کاهش در خلاف انتظارات سرمایه‌گذاران است که پیش‌بینی یک اکتبر صعودی را داشتند.

بازار ارزهای دیجیتال در تلاطم؛ سه توکنی که باید در ماه اکتبر بفروشید!

به نظر می‌رسد بیت‌کوین (BTC) در کوتاه‌مدت به روند نزولی خود ادامه دهد. کارشناسان همچنین به سه آلت‌کوین اشاره کرده‌اند که فروش آن‌ها تا پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر به نفع معامله‌گران خواهد بود.

1. توکن صرافی اف‌تی‌ایکس (FTT)

پس از تصویب طرح بازسازی صرافی FTX توسط دادگاه، قیمت توکن FTT بیش از ۵۵ درصد افزایش یافت. اما به‌دنبال این افزایش، کاهش شدیدی را تجربه کرد. کارشناسان علت این افت را به فروش گسترده‌ای نسبت می‌دهند که توسط معامله‌گران به منظور برداشت سود صورت گرفته است.

در حال حاضر، قیمت FTT با کاهشی ۳.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۱۷ دلار رسیده است. اگرچه طرح بازپرداخت ۱۶ میلیارد دلاری این صرافی خبر خوبی برای بازار رمزارز به شمار می‌رود، اما فشار فروش می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت FTT در ماه اکتبر شود.

2. مانترا (OM)

توکن مانترا اخیراً به سقف تاریخی ۱.۴۷۴۶ دلار رسیده است که این رشد ناشی از انتظار معامله‌گران برای راه‌اندازی شبکه اصلی بوده است. با این حال، تحلیل تکنیکال چارت قیمت این رمزارز نشان‌دهنده ضعف روند صعودی است و به نظر می‌رسد فروشندگان کنترل بازار را در دست گرفته‌اند.

فروش گسترده سرمایه‌گذاران به منظور کسب سود ممکن است قیمت OM را تا ۰.۸۵ دلار کاهش دهد که معادل افت ۳۶ درصدی از قیمت فعلی (۱.۳۳ دلار) است.

3. استکس (STX)

استکس یک راهکار لایه ۲ برای بیت‌کوین است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را روی شبکه اصلی بیت‌کوین فراهم می‌کند. توکن بومی این پلتفرم، STX، پیش از به‌روزرسانی شبکه ناکاموتو و راه‌اندازی استیبل‌کوین جدید sBTC، افزایش قیمت ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

با این حال، فشار فروش موجود می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال با کاهشی ۲.۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۶۵ دلار رسیده و احتمال کاهش بیشتر آن تا ۱.۲۸ دلار وجود دارد.

جمع‌بندی

با توجه به شرایط فعلی بازار و فشار فروش در سه آلت‌کوین ذکر شده، به نظر می‌رسد معامله‌گران باید قبل از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا محتاطانه عمل کنند و به دقت شرایط بازار را زیر نظر داشته باشند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما