واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به بن بست خورد!

اقتصاد 100-علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، درباره تأخیر در واریز حقوق مهرماه گفت که بازنشستگان انتظار دارند پرداخت‌ها در زمان مقرر آغاز شود و تأخیر کنونی باعث استرس و نگرانی برای آنان شده است.

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به بن بست خورد!

با گذشت بیستم مهرماه، حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برای این ماه هنوز واریز نشده است، که این مسئله انتقادات جامعه بازنشستگان را به همراه داشته است. علی دهقان کیا همچنین به عدم ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره کرد و از مسئولان خواست تا سهمیه‌ها و اسامی قرعه‌کشی این وام را به‌طور رسمی اعلام کنند.

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی، نیز به مرحله سوم ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی اشاره کرد و بیان داشت که به‌زودی جلسه‌ای با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد تا زمان ثبت‌نام مشخص شود. وی تأکید کرد که ثبت‌نام به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی بازنشستگان انجام خواهد شد و فرآیند آن از طریق قرعه‌کشی خواهد بود.

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی شامل سابقه بیمه‌پردازی حداقل ۲۰ سال، سن بین ۵۰ تا ۷۸ سال، و شرایط مالی مانند عدم مسدودی حساب و بدهی معوقه به بانک است. همچنین متقاضیان باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان موجودی در حساب بانکی خود داشته باشند.

بازنشستگان امیدوارند که مشکلات مربوط به واریز حقوق و ثبت‌نام وام هر چه سریع‌تر حل شود تا بتوانند زندگی خود را به‌صورت عادی ادامه دهند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما