افزایش وام مسکن به 400 میلیون تومان / وعده وزیر محقق شد!

اقتصاد 100-معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که سهم مسکن مقاوم در روستاها از ۷ درصد در سال ۸۴ به ۵۴ درصد افزایش یافته است. این افزایش در نتیجه طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی است که از آن زمان آغاز شده است.

افزایش وام مسکن به 400 میلیون تومان / وعده وزیر محقق شد!

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجید جودی، اعلام کرد که بر اساس قانون، این بنیاد باید سالیانه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها را مدیریت کند. سال گذشته ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی مصوب شد و برای این منظور تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. تا پایان شهریورماه امسال، ۳۴۰ هزار متقاضی به بانک‌ها معرفی شدند و برای ۲۴۵ هزار واحد قرارداد امضا شده است.

وی همچنین به همکاری بانک‌ها اشاره کرد و گفت که بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مردم پرداخت شده است. برای سال ۱۴۰۳ نیز اقدامات لازم انجام شده و پیشنهاد ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر ارائه شده است که تا یک ماه آینده مشخص خواهد شد. جودی خاطرنشان کرد که احتمال افزایش سقف وام به ۴۰۰ میلیون تومان وجود دارد و بنیاد مسکن پیشنهاد کرده که افرادی که وام ۳۵۰ میلیون تومانی دریافت کرده‌اند، در صورت افزایش مبلغ وام از ۴۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

وی همچنین گفت که در سال ۸۴، سهم مسکن مقاوم در روستاها تنها ۷ درصد بود که اکنون به ۵۴ درصد رسیده و هدف افزایش این رقم تا ۷۰ تا ۷۵ درصد تا پایان برنامه هفتم توسعه است. در زمینه تأمین زمین برای افراد فاقد زمین روستایی، در مناطقی با زمین دولتی، واگذاری اولویت با افراد بومی همان مناطق خواهد بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما