پیش‌بینی یک کارشناس از آینده قیمت خودرو / شیوه خرید خودرو تغییر کرد

اقتصاد 100- یک کارشناس بازار خودرو اعلام کرد که حاشیه سود خرید و فروش خودرو کاهش یافته و اشتیاقی برای خرید وجود ندارد. همچنین، خودرو دیگر به‌عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه مورد توجه نیست.

پیش‌بینی یک کارشناس از آینده قیمت خودرو / شیوه خرید خودرو تغییر کرد

فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو، بیان کرد که با وجود افزایش جزئی قیمت‌ها، خرید و فروش چندانی در بازار خودرو صورت نمی‌گیرد. او توضیح داد که تقاضا نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده و خریدها دیگر هیجانی نیستند. به گفته وی، تحولات سیاسی می‌توانند باعث جهش قیمت خودرو شوند، اما در صورت عدم وقوع این اتفاقات، بازار به ثبات می‌رسد و قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

نادری افزود که افزایش عرضه خودرو، واردات بیشتر، و کاهش تعهدات خودروسازان داخلی، باعث شده بازار به سمت تعادل برود. او تاکید کرد که حاشیه سود خرید و فروش خودرو کاهش یافته و اشتیاق به خرید خودرو به‌عنوان ابزار حفظ سرمایه، مانند گذشته نیست. به گفته او، تقاضا در گذشته کاذب بود، اما اکنون این شرایط تغییر کرده و سود خرید و فروش خودرو طی ۷ ماه گذشته بسیار اندک شده است.

در مورد قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی، نادری گفت: پژو ۲۰۷ با قیمتی حدود ۸۰۰ میلیون تومان پرطرفدارترین خودرو است، و پس از آن کوئیک از گروه سایپا در محدوده ۴۲۰ تا ۴۳۵ میلیون تومان قرار دارد. همچنین، ارزان‌ترین خودروی وارداتی حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و برخی مدل‌ها تا ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز معامله می‌شوند. حاشیه سود خودروهای وارداتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما