هشدار جدید به آن هایی که همستر را دارند!

اقتصاد 100-ربات‌های معاملاتی مانند همستر تنها منجر به سرخوردگی جوانان می‌شوند و برخی افراد با تبلیغات و فعالیت در حوزه صرافی‌ها به این چرخه کاذب کسب درآمد دامن زده‌اند.

هشدار جدید به آن هایی که همستر را دارند!

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، درباره ربات همستر که به تازگی در فضای مجازی مطرح شده، اظهار داشت که ماهیت این ربات تنها جذب مخاطب بیشتر است و خروجی آن چیزی جز سرخوردگی برای جوانان ندارد. او توضیح داد که تلگرام به دنبال افزایش تعداد کاربران خود از طریق چنین ربات‌هایی است و هر شبکه اجتماعی ترفند خاصی برای جذب مشترکین دارد.

معظمی گودرزی تاکید کرد که متاسفانه برخی افراد به‌صورت هیجانی و با امید به پولدار شدن سریع، وقت خود را صرف این ربات کرده‌اند، در حالی که نتیجه این تلاش‌ها برای آن‌ها بسیار ناچیز و ناامیدکننده بوده است.

وی خاطرنشان کرد که هیچ کس در فضای مجازی خدماتی رایگان ارائه نمی‌دهد، مگر اینکه به اطلاعات گوشی و سیستم‌های داخلی دسترسی پیدا کند. به همین دلیل، او از جوانان خواست تا سعه صدر داشته باشند و سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند تا در مسیر صحیح کسب درآمد قرار گیرند.

در پایان، رئیس پلیس فتا یادآور شد که ربات‌هایی مانند همستر، نتیجه‌ای جز سرخوردگی برای جوانان نخواهند داشت و برخی افراد با تبلیغات در حوزه صرافی‌ها به این چرخه کاذب کسب درآمد دامن زده‌اند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما