واریز یک میلیون تومان به حساب همه بازنشستگان اشتباه بود! + جزئیات

اقتصاد 100-مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگویی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت که ۵۰ هزار میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص داده شده و تعداد بازنشستگان به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد. وی اشاره کرد که دولت به اشتباه مبلغ یک میلیون تومان علی‌الحساب به همه بازنشستگان پرداخت کرده، در حالی که ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر از آن‌ها مشمول متناسب‌سازی نبوده‌اند.

واریز یک میلیون تومان به حساب همه بازنشستگان اشتباه بود! + جزئیات

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت که برخی از بازنشستگان به دلیل اشتباهی که دولت در تعیین مشمولان متناسب‌سازی داشته، از این طرح بهره‌مند نشده‌اند. او به مثال اشاره کرد که اگر حقوق یک فرد شاغل ۱۰ میلیون تومان باشد و حقوق بازنشسته ۹ میلیون تومان، این فرد نباید مشمول متناسب‌سازی شود.

لاهوتی ادامه داد که دولت به اشتباه ۳۲ هزار میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت کرده و باقی‌مانده این بودجه ۱۸ هزار میلیارد تومان است. با در نظر گرفتن کاهش تعداد مشمولان از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، او تأکید کرد که دولت نباید به اشتباهات خود ادامه دهد. نمایندگان مجلس و همچنین قالیباف، رئیس مجلس، این موضوع را مطرح کرده‌اند. به گفته لاهوتی، آقای پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعلام کرده که تا پایان سال یک میلیون تومان به همه بازنشستگان پرداخت خواهد شد، اما این اقدام برخلاف قانون است و دولت باید به جای این کار، قوانین را اجرا کند.

وی همچنین اشاره کرد که دولت متعهد شده بود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی را پرداخت کند تا این سازمان بتواند متناسب‌سازی را اجرا کند، اما در واقع دولت ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است. لاهوتی خاطرنشان کرد که مجلس ۱۳۰ هزار میلیارد تومان را تصویب کرده تا دولت بتواند بخشی از بدهی‌های خود را تسویه کند و در عوض تأمین اجتماعی نیز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به اجرا بگذارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما