ثبت نام وام 150 میلیونی برای دهک های یک تا هفت + جزئیات برای یارانه بگیران

اقتصاد 100-رئیس مجلس، در واکنش به انتقادهای نمایندگان درباره عدم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اعلام کرد که این طرح از مهرماه اجرا خواهد شد، پس از توافق با رئیس‌جمهور. همچنین رئیس سازمان برنامه نیز تأیید کرد که این موضوع در جلسه دولت تصویب شده و پس از ابلاغ، احکام لازم صادر خواهد شد.

ثبت نام وام 150 میلیونی برای دهک های یک تا هفت + جزئیات برای یارانه بگیران

معاون مشارکت‌های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، علی نیک سرشت، اعلام کرد که ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است. این تسهیلات بر اساس دستورالعمل‌های سازمان به افرادی که واجد شرایط هستند، پرداخت خواهد شد.

نیک سرشت توضیح داد که تسهیلات اشتغال‌زایی برای سال جاری از محل تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۳ تأمین شده و بخشی از این تسهیلات به صورت خوداشتغالی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت. هدف این تسهیلات، کمک به افراد برای کسب درآمد از طریق استفاده از ظرفیت‌های محیط زندگی و توانمندی‌های خود و خانواده‌شان است تا به خوداتکایی اقتصادی برسند و نیازهای خود را تأمین کنند.

وی افزود که بهزیستی همچنین می‌تواند برای تسهیل اشتغال افراد تحت پوشش در مراکز خصوصی و تعاونی، تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کند. به ازای هر نفر، مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

معاون بهزیستی استان اردبیل همچنین به راهکارهای دیگر اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: پرداخت یارانه جبران کارایی برای کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کار می‌گیرند، یکی از این راهکارهاست. این کارفرمایان می‌توانند تا ۵۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب را از بهزیستی دریافت کنند.

نیک سرشت ادامه داد که علاوه بر پرداخت تسهیلات کارفرمایی و یارانه جبران کارایی، امکان پرداخت بیمه سهم کارفرمایی نیز وجود دارد. کارفرمایانی که معلولان را استخدام کنند می‌توانند تا ۳۰ سال از مشوق بیمه سهم کارفرمایی بهره‌مند شوند. همچنین، در صورت استخدام زنان سرپرست خانوار و دیگر افراد تحت پوشش، این کارفرمایان می‌توانند به مدت پنج سال از مشوق‌های بیمه کارفرمایی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، تعداد پرونده‌های افراد و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در استان اردبیل به ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره می‌رسد، که از این تعداد، ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر مستمری‌بگیر هستند و باقی خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند. استان اردبیل با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر، در شمال غربی ایران واقع شده و دارای ۱۲ شهرستان است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما