پشت پرده افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان

اقتصاد 100- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تحقق اسناد بالادستی در حوزه رفاه اجتماعی و قانون برنامه هفتم توسعه را به عنوان مهم‌ترین انتظار از دوره جدید سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

پشت پرده افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان و برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی

بحث افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان در قالب اجرای سیاست متناسب‌سازی، در شرایطی که بازنشستگان تأمین اجتماعی به مدت سه ماه از دریافت علی‌الحساب متناسب‌سازی محروم بوده‌اند، همچنان موضوعی داغ در میان مدیران ارشد کشور است.

احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آخرین اظهارنظر خود در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی، به اهمیت افزایش پوشش بیمه‌های اجتماعی در کشور به عنوان یکی از اهداف کلیدی برنامه هفتم توسعه اشاره کرد. او تأکید کرد که اجرای اصل کفایت خدمات، که شامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، در دستور کار وزارت رفاه قرار دارد.

میدری همچنین مهم‌ترین انتظار از دوره جدید سازمان تأمین اجتماعی را تحقق اسناد بالادستی در حوزه رفاه اجتماعی و پیگیری قانون برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سایر برنامه‌های این سازمان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: افزایش خدمات درمانی برای افراد تحت پوشش، تسهیل کسب و کارهای اقتصادی، کاهش قوانین زاید، و الکترونیکی کردن خدمات از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در این دوره خواهند بود.

این اظهارات نشان‌دهنده عزم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بهبود وضعیت بازنشستگان و افزایش خدمات اجتماعی در کشور است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما