پرداخت 3 میلیون تومانی همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

اقتصاد 100- حقوق بازنشستگان با همسان‌سازی تغییراتی خواهد داشت و نمایندگان مجلس در تلاش‌اند تا این همسان‌سازی را به‌طور مؤثر اجرا کنند.

پرداخت 3 میلیون تومانی همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

اخیراً جلساتی با حضور مقامات کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است تا به بررسی مشکلات و مطالبات بازنشستگان پرداخته شود. در این جلسات، نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق و رفع تبعیض‌های موجود تأکید کردند.

درخواست‌ها و واکنش‌ها

در پی این جلسات، نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه تماس گرفتند و خواستار تسریع در اجرای متناسب‌سازی حقوق و پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان برای سه‌ماهه دوم سال شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری، نیز در تاریخ پانزدهم مهرماه نسبت به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی واکنش نشان داد و اعلام کرد که ۸ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات متناسب‌سازی به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص خواهد یافت. او این اقدام را گامی مهم از سوی دولت در جهت اجرای این طرح عنوان کرد.

تأمین منابع مالی

میدری همچنین گفت که تا پایان سال جاری، ۳۰ هزار میلیارد تومان به صورت اوراق بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تحویل خواهد شد. این تصمیم بخشی از برنامه‌های میان‌مدت دولت برای تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت پرداخت مطالبات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل وقت سازمان تأمین اجتماعی، نیز در تاریخ شانزدهم مهرماه جزئیات طرح را تشریح کرد و بیان کرد که با دریافت منابع مالی، فرآیند پرداخت علی‌الحساب و صدور احکام بازنشستگان براساس قوانین انجام خواهد شد.

اقدامات آینده

این اقدامات نمایانگر عزم جدی برای بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی بازنشستگان است و همچنین نشان‌دهنده اهمیت همکاری مجلس و دولت در رفع این مشکلات می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود که سازمان تأمین اجتماعی مبلغ ۳ میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب برای سه‌ماهه دوم سال به بازنشستگان پرداخت کند.

لازم به ذکر است که پیش از این، در تاریخ سیزدهم تیرماه، مبلغ ۳ میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت برای ۴.۲ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی واریز شده بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما