ماجرای واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی چیست؟

اقتصاد 100- در روز چهارشنبه، همزمان با شایعاتی درباره هک شدن برخی بانک‌ها که به‌سرعت تکذیب شد، برخی صفحات در فضای مجازی به شایعاتی درباره واریزهای میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین اشاره کردند.

ماجرای واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی چیست؟

در ساعات اولیه بامداد روز هجدهم مهر، پس از به‌روزرسانی سامانه‌های بانکی، تعدادی از کاربران از اختلال در واریز و برداشت وجه از حساب‌های خود خبر دادند. در این میان، شایعاتی در فضای مجازی درباره واریزهای میلیونی و میلیاردی به حساب برخی مشترکین و صف‌های طولانی مقابل دستگاه‌های خودپرداز برای برداشت پول منتشر شد.

با پیگیری از طریق پلیس فتا و مسئولان بانکی، مشخص شد که هیچ‌یک از بانک‌ها هک نشده و تمامی حساب‌ها در امنیت کامل قرار دارند. اختلالات در تراکنش‌ها در حال پیگیری است.

اما در اثر اختلال در سیستم یکی از بانک‌ها، مبالغ میلیونی به حساب‌های برخی مشترکان بانک صادرات در استان هرمزگان واریز شد. این واریزها، که حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد انجام شد، باعث مسدود شدن تمامی حساب‌های این بانک در حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد شد. مشترکانی از شهرهای توکهور، میناب و بندرعباس تأیید کرده‌اند که حدود یک میلیون تومان به حساب‌هایشان واریز شده است.

همچنین، گزارش‌هایی از وقوع این حادثه در استان سیستان و بلوچستان نیز منتشر شده است. در حال حاضر، جزئیاتی از علت این واریزها و مسدود شدن حساب‌ها در دسترس نیست و برخی احتمال هک شدن حساب‌ها را مطرح کرده‌اند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما