چرخش ۱۸۰ درجه‌ای ایران خودرو/ مشتریان منتظر چه باشند؟

اقتصاد 100- مشتریان فاقد دعوتنامه برای دریافت هایما S7 پلاس در شهریور و مهر می‌توانند به‌صورت اختیاری یکی از دو خودروی پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک یا تارا با گیربکس اتوماتیک V4 LX را به‌عنوان جایگزین انتخاب کنند.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای ایران خودرو/ مشتریان منتظر چه باشند؟

به‌نظر می‌رسد تغییرات اخیر در برنامه تولید ایران خودرو، دلیل جایگزینی تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک به‌جای هایما S7 پلاس باشد. مدیران این خودروساز تصمیم به تغییراتی در محصول پُرتقاضای هایما S7 گرفته و قرار است هایما S7 پرو به‌عنوان جانشین هایما S7 پلاس معرفی شود. این تغییرات منجر به بازنگری در برنامه فروش هایما S7 پلاس شده است و فاز اول آن با ارائه خودروهای جایگزین آغاز گردیده است.

این تصمیم با نارضایتی متقاضیان هایما S7 پلاس همراه بوده، چراکه بسیاری از آنان به‌دنبال خرید یک خودروی شاسی‌بلند (SUV) هستند و تارا و پژو ۲۰۷ به‌عنوان خودروهای جایگزین، نیازهای آن‌ها را برآورده نمی‌کنند. همچنین، سوالات زیادی در مورد عدم تحویل هایما S7 پرو به مشتریان وجود دارد، در حالی که این مدل به‌عنوان جایگزین هایما S7 پلاس در سبد محصولات ایران خودرو قرار گرفته است.

علاوه بر این، هایما S7 پلاس از سبد محصولات ایران خودرو حذف شده و سه مدل دیگر از شریک چینی این شرکت، یعنی هایما S5، هایما S8 و هایما X7، همچنان در خط تولید وجود دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر برنامه‌ای مشابه برای سایر محصولات این خانواده خودرویی در دستور کار ایران خودرو نیست.

ایران خودرو هنوز قیمت نهایی هایما S7 پرو را اعلام نکرده است، اما با توجه به تغییرات این مدل نسبت به هایما S7 پلاس، انتظار می‌رود قیمت آن بالاتر باشد. این تغییرات و عدم ارائه اطلاعات کافی به مشتریان ممکن است به افزایش نارضایتی آن‌ها و بروز چالش‌های بیشتری برای این خودروساز منجر شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما