در بازار ارز دیجیتال چه خبر است ؟

اقتصاد 100- بازار ارز دیجیتال در روز گذشته شاهد نوسانات قابل‌توجهی بود که باعث گمانه‌زنی‌های زیادی میان سرمایه‌گذاران شد. قیمت بیت‌کوین (BTC) به ۶۲ هزار دلار کاهش یافت و دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز روند نزولی را تجربه کردند.

در بازار ارز دیجیتال چه خبر است ؟

در حالی که بازار ارز دیجیتال در روز گذشته نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرده است، میم‌کوین‌های نِیرو (NEIRO) و توکن سویی (SUI) به عنوان برترین‌های روز، رشد قیمتی چشمگیری را به ثبت رسانده‌اند. در این میان، ارزش کل بازار ارز دیجیتال به ۲.۱۷ تریلیون دلار رسیده که نسبت به روز قبل ۲.۲۷ درصد کاهش یافته است. با این حال، حجم کل معاملات با جهشی ۶۱.۷۱ درصدی به ۷۸.۷۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت بیت‌کوین (BTC) با کاهشی ۱.۵ درصدی به ۶۲۴۵۹ دلار رسیده و ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۱.۲۴ تریلیون دلار کاهش یافته است. در تاریخ ۷ اکتبر، سرمایه‌گذاری در ETFهای بیت‌کوین به ۲۳۵.۱۹ میلیون دلار رسید، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که دولت ایالات متحده ممکن است به زودی حدود ۶۹ هزار بیت‌کوین را به فروش برساند. دیوان عالی ایالات متحده از بررسی پرونده‌ای درباره مالکیت این بیت‌کوین‌ها امتناع کرده است، که ممکن است راه را برای فروش آن‌ها هموار کند.

در همین حال، اتریوم (ETH) نیز با کاهشی ۳ درصدی به ۲۴۳۹ دلار رسیده و هیچ سرمایه‌ای وارد صندوق‌های ETF اتریوم نشده است. سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز به ترتیب با افت ۳ و ۲ درصدی به ۱۴۵ دلار و ۰.۵۳۲۲ دلار کاهش یافته‌اند.

در میم‌کوین‌ها، دوج‌کوین و شیبا اینو به ترتیب با افت ۴ درصدی به ۰.۱۰۹۵ و ۰.۰۰۰۰۱۷۶۱ دلار رسیدند. اما نِیرو با رشد ۱۹ درصدی به ۰.۰۰۱۷۲۷ دلار و سویی با ۱۱ درصد افزایش به ۲.۱۰ دلار دست یافتند. سایر ارزهای دیجیتال مانند پاپکت (POPCAT)، بانک (BONK) و اتِنا (ENA) نیز با افتی بین ۶ تا ۸ درصدی مواجه شدند.

با توجه به این تحولات، سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال همچنان در حال بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌ها و نوسانات این بازار هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما