نقشه تازه ایران خودرو برای مشتریان

اقتصاد 100- مشتریان فاقد دعوتنامه برای دریافت هایما S7 پلاس در شهریور و مهر سال جاری، می‌توانند به‌صورت اختیاری یکی از دو محصول دیگر ایران خودرو، یعنی پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک یا تارا با گیربکس اتوماتیک V4 LX، را به‌عنوان خودروی جایگزین انتخاب کنند. اگرچه ایران خودرو از عبارت "به‌صورت اختیاری" در اطلاعیه خود استفاده کرده، معمولاً در اینگونه پیشنهادات، مشتریان به‌ناچار باید گزینه خودروساز را بپذیرند.

نقشه تازه ایران خودرو برای مشتریان

به‌نظر می‌رسد که دلیل جایگزینی تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با هایما S7 پلاس، تغییر برنامه ایران خودرو در تولید این مدل باشد. مدیران این خودروساز تصمیم گرفته‌اند که تغییراتی در پُرتقاضاترین عضو خانواده هایما ایجاد کرده و از این پس هایما S7 پرو را به‌عنوان جانشین هایما S7 پلاس معرفی کنند. این تغییر مسیر در تولید محصول مونتاژی چینی موجب ایجاد تغییراتی در برنامه فروش هایما S7 پلاس شده است که فاز اول آن با پیشنهاد ایران خودرو مبنی بر عرضه پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا اتوماتیک به‌عنوان خودروهای جایگزین آغاز شده است.

این تصمیم ناراحتی متقاضیان هایما S7 پلاس را به دنبال داشته است، زیرا آنها به‌دنبال خرید خودرویی از نوع شاسی‌بلند (SUV) بودند و تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک به نوعی پاسخگوی نیاز آنها نیستند. همچنین، مشخص نیست که چرا مدیران فروش ایران خودرو حاضر به تحویل هایما S7 پرو، که به‌عنوان جایگزین هایما S7 پلاس در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته، به مشتریان نیستند.

به گزارش اقتصادنیوز، علاوه بر هایما S7 پلاس که از سبد محصولات ایران خودرو حذف شده، سه محصول دیگر از شریک چینی این شرکت نیز در خطوط تولید وجود دارد: هایما S5، هایما S8 و هایما X7. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر تغییر مشابهی برای سایر محصولات این خانواده خودرویی مونتاژی در دستور کار ایران خودرو نیست.

ایران خودرو هنوز قیمت نهایی هایما S7 پرو را برای مصرف‌کنندگان اعلام نکرده است، اما با توجه به تغییرات آن نسبت به هایما S7 پلاس، پیش‌بینی می‌شود که قیمت هایما S7 پرو از مدل پلاس بالاتر باشد. این تغییرات در کنار عدم ارائه مناسب اطلاعات به مشتریان، می‌تواند بر نارضایتی آن‌ها افزوده و چالش‌های بیشتری برای این خودروساز ایجاد کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما