رقم حقوق سال 1404 مشخص شد

اقتصاد 100- رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. همچنین، میزان معافیت مالیاتی برای حقوق بگیران کم‌درآمد صددرصد افزایش خواهد داشت. در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، افزایش حقوق برای عائله‌مندان به ۲۸ درصد خواهد رسید.

رقم حقوق سال 1404 مشخص شد

سیدحمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، درباره نحوه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۴ توضیح داد که معافیت مالیاتی برای طبقات پایین جامعه، که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، معافیت مالیاتی از ۱۲ میلیون تومان به ۲۴ میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد تا عدالت بیشتری در پرداخت‌ها ایجاد شود.

وی افزود که افرادی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند، ضریب مالیاتی بالاتری نسبت به دیگر طبقات خواهند داشت. پورمحمدی همچنین به افزایش ۲۰ درصدی حقوق اشاره کرد و گفت: "با هدف اجرای قانون جوانی جمعیت، حدود ۸ درصد پرداختی اضافی خواهیم داشت." بنابراین، کل هزینه‌های دولت در زمینه حقوق به ۲۸ درصد افزایش خواهد یافت. این افزایش به عائله‌مندان و افرادی از طبقات پایین‌تر کمک خواهد کرد تا معافیت مالیاتی بیشتری دریافت کنند و رقم عادلانه‌تری در پرداخت‌ها وجود داشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه خاطرنشان کرد که در پیشنهاد لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، از مدل افزایش ضریب و مالیات بر طبقه بالای حقوقی استفاده شده است که به تحقق عدالت کمک می‌کند و نسبت به طبقه پایین، افزایش بیشتری خواهد داشت. این اقدامات به منظور ایجاد توازن و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه طراحی شده است.

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما