ثبت نام وام یارانه با اقساط یک میلیونی / یارانه بگیران عجله کنند !

اقتصاد 100- توانمندسازی مددجویان در بخش اقتصادی با تمرکز بر اشتغال و کسب‌وکارهای خرد به منظور ایجاد و افزایش ارزش افزوده، همواره در دستور کار ما قرار دارد.

ثبت نام وام یارانه با اقساط یک میلیونی / یارانه بگیران عجله کنند !

توانمندسازی مددجویان و تسهیلات اشتغال

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان فارس، حمید پورمحمدی، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷ هزار خانوار از مددجویان این نهاد با اعطای تسهیلات اشتغال‌زا از پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند، گفت که امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای ادامه این مسیر در دست اجرا داریم.

وی همچنین از ارائه تسهیلات به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد که مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد را به‌کار می‌گیرند. به گفته وی، کارفرمایان می‌توانند به ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

سیدمسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، بر لزوم گسترش همکاری‌ها به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تاکید کرد و اعلام نمود که از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف استفاده خواهند کرد. وی خاطرنشان کرد که واحدهای تولیدی و صنعتی از جذب و به‌کارگیری نیروهای دارای مهارت استقبال می‌کنند و بر برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان جویای کار تأکید کرد. در این زمینه، از ظرفیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز می‌توان بهره‌برداری کرد.

عظیمی همچنین به حمایت از برگزاری رویدادهای استارتاپی با محوریت توانمندسازی ایده‌های برتر مددجویان اشاره کرد و بیان کرد که این نوع رویدادها در گذشته برگزار شده و در آینده نیز تحت حمایت این شرکت قرار خواهند گرفت.

ابلاغیه بانک مرکزی و شرایط وام

طبق ابلاغیه جدید بانک مرکزی و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه گذشته، حساب یارانه و سهام عدالت به عنوان ضامن پرداخت تسهیلات بانکی قرار گرفته است. این طرح که سال گذشته به تصویب رسید، به دلیل نبود ضمانت اجرایی کافی به درستی پیاده‌سازی نشد. برخی از کارشناسان معتقدند که استفاده از کارت یارانه به دلیل پوشش محدود آن و اقساط بالای وام‌ها نمی‌تواند به عنوان ضمانت مؤثر عمل کند.

طبق ابلاغیه جدید، بانک‌ها باید برای پرداخت این نوع وام، یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند.

شرایط وام ۳۰۰ میلیونی

  • نوع حساب: افتتاح حساب قرض‌الحسنه
  • کارمزد: ۴ درصد
  • مدت بازپرداخت: ۵ سال

بانک‌های ملی، سپه و رسالت به عنوان بانک‌های عامل برای پرداخت این وام معرفی شده‌اند و هر یک شرایط خاص خود را برای متقاضیان دارند. فرایند دریافت این تسهیلات ممکن است حداقل ۳ تا ۶ ماه طول بکشد.

موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و به رغم عدم منابع کافی از سوی بانک‌ها، وام‌هایی به مشمولان اختصاص یافت. بانک کشاورزی نیز در راستای اجرای این طرح، تسهیلاتی را با یاراکارت اعتباری برای کشاورزان در نظر گرفته است.

نتیجه‌گیری

با توجه به تأکید بر توانمندسازی مددجویان و اجرای برنامه‌های اشتغال‌زا، امید می‌رود که با همکاری نهادهای مختلف، مسیر خروج مددجویان از چرخه حمایتی و به سمت خودکفایی تسهیل شود. از سوی دیگر، تسهیلات جدید بانکی می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای موثر در این راستا به کار گرفته شود، اگرچه چالش‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد که نیازمند بررسی و بهبود است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما