دستور مهم عارف به سازمان برنامه/ دل بازنشستگان شاد شد

اقتصاد100- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که با صدور دستور معاون اول رئیس‌جمهور، محل تأمین منابع برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده است. در مرحله نخست، ۸.۷ هزار میلیارد تومان منابع به این سازمان اختصاص خواهد یافت. او تأکید کرد که به محض دریافت این منابع، فرآیند پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق و صدور احکام انجام خواهد شد.

دستور مهم عارف به سازمان برنامه/ دل بازنشستگان شاد شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تأمین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ، از صدور دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهور برای تأمین مالی این طرح خبر داد. او توضیح داد که با دستور معاون اول، محل تأمین منابع مشخص شده و در گام نخست ۸.۷ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

موسوی تأکید کرد که به محض دریافت این منابع، فرآیند پرداخت علی‌الحساب و صدور احکام برای بازنشستگان آغاز خواهد شد. او همچنین به جلسات متعدد برگزار شده در خصوص اجرای طرح متناسب‌سازی اشاره کرد و گفت که راهکارهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت در این جلسات تصویب و مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود که سازمان برنامه و بودجه موظف شده است که مبلغ ۸.۷ هزار میلیارد تومان را به عنوان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب این سازمان واریز کند. همچنین، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تداوم طرح تا پایان سال، ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر خواهد کرد.

موسوی همچنین به باقی‌مانده تعهدات دولت تا سقف ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد که باید از طریق واگذاری دارایی‌های دولت و سهام شرکت‌های دولتی به سازمان تأمین اجتماعی تأمین شود. او با تشکر از تعامل و پیگیری بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، اظهار امیدواری کرد که به زودی، با تأمین منابع، فرآیند متناسب‌سازی حقوق آغاز شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما