پرداخت یارانه 500000 تومانی توسط دولت به هر نفر

اقتصاد 100- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا اعلام کرد که از آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از ۱۲۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مدارس روستایی و عشایری این شهرستان توزیع شده است.

پرداخت یارانه 500000 تومانی توسط دولت به هر نفر

عسگر شایان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا، در نشست خبری روز دوشنبه اعلام کرد که ارزش هر بسته نوشت‌افزار حدود ۵ میلیون ریال برآورد شده است. او افزود که در تهیه و توزیع این بسته‌ها، بسیج دانش‌آموزی، سازمان مردم‌نهاد پویندگان آرمان‌شهر فردا و خیرین با آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند.

شایان همچنین به مشکل برخی دانش‌آموزان در تهیه لباس فرم به دلیل مشکلات مالی اشاره کرد و گفت که با هماهنگی‌های انجام شده با اتاق اصناف و اتحادیه خیاطان، لباس فرم دانش‌آموزان نیازمند به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از برگزاری آزمون سنجش آغازین دوره اول متوسطه خبر داد که با حضور ۴۵۹۸ دانش‌آموز در مقاطع هفتم، هشتم و نهم در ۳۲ مدرسه دولتی و غیردولتی برگزار شد. سوالات این آزمون از دروس ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی به صورت هماهنگ در سطح استان طراحی شده بود. مدیران مدارس پس از بررسی نتایج آزمون، نسبت به شناسایی و ارتقای علمی دانش‌آموزان با نمرات پایین اقدام خواهند کرد.

شایان بیان کرد که گروه‌بندی دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق‌برنامه از جمله راهکارهای ارتقای علمی دانش‌آموزان خواهد بود. او اهداف آزمون سنجش آغازین را شامل آگاهی از توانایی‌های قبلی، برنامه‌ریزی برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی، کاهش نرخ تکرار پایه و دستیابی به سطوح بالاتر شایستگی در هر یک از حوزه‌های یادگیری عنوان کرد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و فاصله ۱۷۳ کیلومتری از رشت واقع شده و دارای مرزهای دریایی، ریلی و بزرگراهی، و فضایی مناسب برای تجارت در منطقه است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما