متقاضیان این خودرو را پس زدند / ایران خودرو دست به کار شد

اقتصاد 100- تولید خودرو رانا در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۱۹ درصدی را تجربه کرده است. تا پایان شهریور ۱۴۰۳، ایران‌خودرو نزدیک به ۷ هزار و ۶۵۰ دستگاه از این خودرو را تولید کرده، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه بوده است. بنابراین، تولید رانا با افت حدود ۱ هزار و ۷۵۰ دستگاهی مواجه شده است.

متقاضیان این خودرو را پس زدند / ایران خودرو دست به کار شد

تولید خودرو رانا در نیمه اول سال جاری روندی نوسانی داشته است. این محصول ایران‌خودرو از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۳ با افزایش تولید مواجه بود، اما در مرداد به شدت کاهش یافت. در تیرماه، تولید رانا به قله خود رسید و در مرداد با افت شدید به حدود ۲۰۰ دستگاه رسید که افتی بیش از ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد.

تولید رانا در فروردین حدود ۹۵۰ دستگاه بود و در اردیبهشت به حدود ۱۷۰۰ دستگاه افزایش یافت. خرداد نیز برای رانا خوش یُمن بود و ایران‌خودرو موفق به تولید حدود ۱۸۵۰ دستگاه شد که رشد ۱۰ درصدی نسبت به ماه قبل را به همراه داشت. تیرماه با تولید حدود ۱۹۰۰ دستگاه به قله تولید رانا در نیمه اول سال تبدیل شد. اما در مرداد، به دلیل تعطیلات تابستانی و احتمال تغییر تمرکز به سمت سایر محصولات پرتقاضا، تولید به شدت کاهش یافت.

در شهریور، تولید رانا به حدود ۱۱۰۰ دستگاه رسید که هنوز به سطح تیرماه نمی‌رسد. به نظر می‌رسد که کاهش تیراژ تولید رانا چندان تاثیری بر بازار ندارد و این خودرو به نسبت سایر محصولات ایران‌خودرو، محبوبیت کمتری دارد. به رغم کمبود تقاضا، ایران‌خودرو همچنان به تولید رانا ادامه می‌دهد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که تنها متقاضیانی که به دنبال خرید خودرو از ایران‌خودرو با قیمت کارخانه هستند، اقدام به ثبت‌نام برای رانا می‌کنند.

نکته‌ای که حائز اهمیت است، این است که با توجه به روند تولید و استقبال کم از رانا، مشخص نیست که ایران‌خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ چه برنامه‌ای برای تولید این خودرو خواهد داشت و آیا تغییراتی در نظر مشتریان نسبت به رانا ایجاد خواهد شد یا خیر. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آیا ایران‌خودرو قادر به ایجاد تحول در تولید و فروش رانا خواهد بود یا خیر.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما