شرایط جدید معافیت از سربازی اعلام شد!

اقتصاد 100- سردار دلاور القاصی مهر اعلام کرد که در طرح جهاد علمی، با هدف پیوند دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح و مسئله‌محور کردن پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری)، دانشجویانی که پایان‌نامه‌هایی با موضوعات مرتبط با اولویت‌های پژوهشی فرماندهی انتظامی (مانند حقوق، جرم‌شناسی، پیشگیری از جرائم، هوشمندسازی پلیس، امنیت سایبری و تهدیدات فضای مجازی) دارند، می‌توانند از حمایت مالی برخوردار شوند.

 شرایط جدید معافیت از سربازی اعلام شد!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر، اعلام کرد که دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دی ماه ۱۴۰۳ اقدام به جذب دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان امریه سربازی خواهند کرد. این طرح با هدف بهره‌گیری از توان علمی فارغ‌التحصیلان و همچنین پیوند بین دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

وی توضیح داد که در چارچوب طرح‌های احتساب و جایگزین خدمت، بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علوم و تحقیقات فراجا، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند حداقل شش ماه پیش از اعزام به خدمت سربازی، با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، موضوعات پژوهشی مرتبط و مورد تایید این فرماندهی را انتخاب کنند. در صورت تایید طرح پژوهشی توسط کارشناسان، فارغ‌التحصیلان امکان دریافت کسری خدمت بین ۶ تا ۱۲ ماه و یا حتی معافیت کامل از خدمت (برای طرح‌های ملی با تایید ستاد کل نیروهای مسلح) را خواهند داشت.

به گفته القاصی مهر، بر اساس طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها، میزان کسری خدمت نیز محاسبه و اعمال خواهد شد. دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه همکاری، به دفتر تحقیقات کاربردی پلیس شرق استان تهران مراجعه کنند.

این طرح فرصت مناسبی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم می‌کند تا ضمن ارائه پژوهش‌های علمی، از امتیازات کاهش یا معافیت از خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما