بالاخره تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان یکسره شد + جدول افزایش حقوق

اقتصاد 100- وزیر کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری، اعلام کرد که پس از برگزاری جلسات به دستور معاون اول رئیس‌جمهور و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات متناسب‌سازی بازنشستگان به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است.

بالاخره تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان یکسره شد + جدول افزایش حقوق

وزیر کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری، اعلام کرد که تا پایان سال، مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان به صورت اوراق بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تحویل خواهد شد. بر اساس راهکارهای میان‌مدت، بقیه تعهدات دولت به تأمین اجتماعی تا سقف ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باید از طریق واگذاری دارایی‌های دولت و سهام شرکت‌های دولتی تأمین شود.

سازمان تأمین اجتماعی در تیرماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به عنوان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و کمک معیشت واریز کرد. اما برای اجرای کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تأمین حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی ضروری است که دولت باید تأمین کند.

ابراهیم نجفی اسپیلی، نماینده مردم آستانه اشرفیه، در تذکری به سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد که علی‌رغم تصویب یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده و تخصیص ۷۰ هزار میلیارد تومان، اقدام مؤثری برای ساماندهی حقوق بازنشستگان انجام نشده است. او تأکید کرد که اگر رییس سازمان برنامه تا پایان ماه جاری اقدامی نکند، به کمیسیون مجلس خواهد رفت.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، نیز به این موضوع اشاره کرد و خواستار توجه دولت به تأمین اعتبار لازم برای اجرای قوانین مربوط به بازنشستگان شد. او بر ضرورت اجرای قانونی که حقوق بازنشستگان را تأمین می‌کند، تأکید کرد و اعلام کرد که دولت باید اصلاحات لازم را انجام دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما