واریز ماهانه سود به حساب صاحبان طلا / برای هر 10 گرم طلا 600 هزار تومان سود بگیرید

اقتصاد 100- در هفته‌های اخیر، قیمت طلا به طور قابل توجهی افزایش یافته و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۴ میلیون تومان عبور کرده است. قیمت انس جهانی طلا نیز به دلیل درگیری‌های سیاسی در منطقه در حال افزایش است. در همین حال، قیمت سکه امامی نیز نزدیک به ۵۰ میلیون تومان می‌شود. این شرایط نشان‌دهنده جذابیت و ریسک بالای سرمایه‌گذاری در طلا و سکه است.

 واریز ماهانه سود به حساب صاحبان طلا /  برای هر 10 گرم طلا 600 هزار تومان سود بگیرید

در بازار طلا ، پدیده‌ای نوظهور در حال شکل‌گیری است که به‌تازگی توجه‌ها را جلب کرده است. پیش از این، معمولاً افراد برای مراسم‌های خاص مانند عقد و عروسی، طلا و جواهرات را با اجاره از طلافروشی‌ها تأمین می‌کردند. اما اکنون طلافروشی‌ها اقدام به اجاره طلا از صاحبان آن کرده و به آن‌ها ماهانه سودی پرداخت می‌کنند. این روش جدید با وجود جذابیت‌هایش، نیاز به بررسی‌های دقیقی از نظر امنیت و قانونی بودن دارد.

اجاره طلا به طلافروشی‌ها

صاحبان طلا می‌توانند از سرمایه خود سود کسب کنند و ماهانه مبلغ مشخصی به حساب خود واریز کنند. طلافروشی‌ها ادعا می‌کنند که تمام مراحل کار به صورت قانونی و شفاف انجام می‌شود. آن‌ها با عقد قرارداد محضری، طلا را از شما اجاره کرده و تضمین می‌کنند که امنیت طلا حفظ شود. این ضمانت شامل ارائه چک و سند ملکی است و معمولاً قراردادها برای طلاهای حداقل ۱۰ گرم به بالا منعقد می‌شود.

طلافروشی‌ها پس از اخذ قرارداد، طلای شما را در گالری نگه‌داری کرده و هر ۱۰ گرم طلا به‌ازای ۶۰۰ هزار تومان، ۱.۵ تا ۲ درصد به صورت ثابت و ماهیانه به شما پرداخت می‌کنند. در پایان قرارداد، اصل طلا را که به‌عنوان امانت گذاشته‌اید، به شما برمی‌گردانند. برای مثال، اگر ۱۰ گرم طلا اجاره داده باشید، در پایان قرارداد، ۱۰ گرم طلای آبشده دریافت خواهید کرد.

توصیه‌هایی برای خرید طلا

در شرایطی که قیمت‌ها به طور ناگهانی افزایش می‌یابند، معمولاً خرید و فروش طلا و سکه توصیه نمی‌شود. خریداران بهتر است صبر کنند تا اوضاع به حالت پایدار برگردد. در چهار هفته اخیر، قیمت اونس جهانی طلا به ۲۶۸۰ دلار رسید که بی‌سابقه است. این افزایش قیمت تحت تأثیر عواملی مانند مشکلات اقتصادی در ایالات متحده و مسائل سیاسی در خاورمیانه بوده است.

نتیجه‌گیری

اکثر افراد در خرید طلا به‌دنبال حفظ سرمایه و کسب سود هستند. حال با پدیده جدید اجاره طلا، گزینه‌ای جذاب برای کسب درآمد از سرمایه فراهم شده است. اما لازم است که هنگام اخذ قرارداد، همه جوانب آن به دقت بررسی شود. از جمله اینکه آیا طلافروشی زیر نظر اتحادیه و با پروانه کسب فعالیت می‌کند یا خیر. همچنین باید تأییدیه‌های لازم از اتحادیه طلا و جواهر را بررسی کرد تا مطمئن شوید که این روش معاملاتی مطابق با قوانین بازار است.

این رویکرد جدید به‌دلیل احتمال درآمدزایی می‌تواند برای برخی جذاب باشد، اما توجه به جزئیات و احتیاط در انتخاب طلافروشی معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما