یحیی سنوار جانشین اسماعیل هنیه کجاست؟

اقتصاد 100- در حالی که ارتش اسرائیل در جنگ غزه بر هدف قرار دادن مقامات ارشد حزب‌الله و تسلیحات این گروه تمرکز کرده، گزارش‌ها حاکی از ناپدید شدن یحیی سنوار، فرمانده حماس، هستند. مقامات قطری که در مذاکرات آزادسازی گروگان‌ها شرکت دارند، به خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی گفته‌اند که سنوار ارتباط خود را با میانجی‌ها قطع کرده و ممکن است خود را در میان گروگان‌ها پنهان کرده باشد تا در امان بماند. این وضعیت در حالی رخ می‌دهد که ارتش اسرائیل اخیراً تعدادی از مقامات ارشد حماس را هدف قرار داده است.

یحیی سنوار جانشین اسماعیل هنیه کجاست؟

مقام‌های قطری اعلام کرده‌اند که با وجود بی‌خبری از یحیی سنوار، فرمانده حماس، هیچ مدرکی مبنی بر مرگ او وجود ندارد. به گفته آنها، سنوار در حال حاضر از «کاغذ و قلم» برای پیام‌رسانی و برقراری ارتباط استفاده می‌کند. همچنین، این مقام‌ها اشاره کردند که وضعیت اسماعیل هنیه، رهبر پیشین گروه حماس، چالش‌هایی را در مسیر توافق آتش‌بس گروگان‌ها ایجاد کرده است.

تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که سنوار به دنبال دستیابی به توافق آتش‌بس با اسرائیل نباشد؛ توافقی که بسیاری انتظار دارند به پایان نبرد در غزه و بازگشت گروگان‌های اسرائیلی منجر شود. بر اساس ارزیابی‌های اطلاعاتی اسرائیل و ایالات متحده، سنوار به‌نظر می‌رسد که تصمیم دارد جنگ در غزه را ادامه دهد تا بتواند به هدف خود، یعنی تضعیف اعتبار بین‌المللی اسرائیل و آسیب رساندن به روابط آن با ایالات متحده، دست یابد.

در این راستا، نیویورک‌تایمز گزارشی منتشر کرده است که بر اساس ارزیابی‌های اطلاعاتی ایالات متحده، سنوار از عدم کمک حزب‌الله و حامیانش در پی حملات اسرائیل به این گروه ناامید شده و به همین دلیل مذاکرات آتش‌بس را مسدود کرده است. مقامات آمریکایی اظهار داشته‌اند که سنوار معتقد است اگر اسرائیل درگیر جنگ بزرگ‌تری شود، مجبور خواهد بود فشار عملیات در غزه را کاهش دهد. به همین دلیل، او تمایلی به ادامه مذاکرات آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها ندارد. این وضعیت نشان‌دهنده پیچیدگی‌های بیشتر در تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در این بحران است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما