واریز وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری + شرایط

اقتصاد 100- معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که به فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج پرداخت خواهد شد و همچنین تسهیلاتی برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارائه می‌شود.

واریز وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری + شرایط

جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد که وام ازدواج برای آخرین بازنشستگان مشمول، که در سال گذشته یا اوایل امسال ثبت‌نام کرده بودند، پرداخت شده است. وی افزود که اکنون هیچ بازنشسته‌ای وجود ندارد که در سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده و وام ازدواج فرزند خود را دریافت نکرده باشد.

امیرآبادی‌زاده بیان کرد که از میان متقاضیان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، ۴۴ هزار نفر تأیید شده و تسهیلاتی به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴ درصد به آن‌ها پرداخت شده است. وی تأکید کرد که اجرای خدمات رفاهی و پرداخت تسهیلات مالی، بخشی از سیاست‌های صندوق بازنشستگی کشوری تحت عنوان «خدمت ادامه دارد» است و این صندوق تلاش می‌کند به طور مستمر خدمات مورد نیاز بازنشستگان را ارائه دهد.

علاوه بر وام ازدواج، تسهیلات حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز برای فرزندان بازنشستگان در مقاطع ارشد و دکترا پرداخت شده است. از ابتدای سال جاری، تعداد ۳۲۷۶۲۶ فقره وام پرداخت شده و واریز تسهیلات برای سایر متقاضیان نیز پس از بررسی شرایط، در تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما