فرار از بورس/ پول مردم کجا می رود؟

اقتصاد 100- نجمه نیک طبع در گفت و گو با «صدای بورس» در رابطه با وضعیت امروز بازارسرمایه گفت:امروز در بازار سرمایه ارزش معاملات بورس( شامل سهام ، حق تقدم ها ، صندوق های سهامی ، مختلط و درآمد ثابت ) ۳۷۰۳ میلیارد تومان بود که ۷۹۶ میلیارد تومان آن مربوط به سهام و حق تقدم ها است.

فرار از بورس/ پول مردم کجا می رود؟

روند ارزش معاملات بازارسهام باتوجه به محدودیت دامنه نوسان و البته خبرهای پرتنش منطقه نسبت به روزهای قبل کاهشی بوده است . این در حالی است که صندوق های طلا وکالایی صدرنشین ورود پول حقیقی هستند و صندوق های طلا امروز با حباب مثبت بازگشایی شدند .

کارشناس بازار سرمایه افزود: ۹۳ درصد نمادهای قابل معامله روز جاری در محدوده منفی معامله شدند، شاخص کل هم اصلاحی بود و به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید .

وی افزود:از آنجایی که در سهام و صندوق های سهامی خروج پول حقیقی مشهود بودو شاهد خروج پول از صندوق های درآمد ثابت بوده ایم و می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاران در حال انتقال سرمایه های خود از بازار سهام به بازارهای کم ریسک تر در شرایط بحرانی هستند . البته درصدی از این خروج سرمایه ها وارد صندوق های طلا و صندوق های کالایی شده است.

نیک طبع تصریح کرد:با پر نشدن قیمت پایانی اکثر سهم ها به دلیل محدودیت دامنه و کاهش ارزش معاملات روند نزولی و سیر فرسایشی داشته و اصلاح زمانی شکل گرفته است.

منبع:صدای بورس

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما