زمان شروع اقساط مسکن ملی مشخص شد!

اقتصاد 100- مدیرکل راه و شهرسازی اعلام کرد که طبق قانون جهش تولید مسکن، اقساط تسهیلات نوسازی مسکن پس از اتمام پروژه‌ها شروع می‌شود.

زمان شروع اقساط مسکن ملی مشخص شد!

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن یکی از اقدامات کلیدی در نهضت ملی مسکن است که به‌طور قابل توجهی موجب استقبال متقاضیان و تسریع در تکمیل پروژه‌ها شده است. با این حال، عدم همکاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت، به‌عنوان یک مشکل بزرگ، منجر به انصراف بیشتر متقاضیان از این طرح‌ها شده است.

بسیاری از متقاضیان نه تنها نسبت به عدم پرداخت تسهیلات گله‌مند هستند، بلکه از میزان اقساط و زمان پرداخت آن‌ها نیز اطلاعات کافی ندارند. در این راستا، جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، توضیحاتی ارائه داد. او اعلام کرد که دریافت وام نهضت ملی مسکن در اراضی دولتی به مدت ۹۹ سال، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک ندارد. پس از ثبت‌نام در سامانه saman.mrud.ir و در صورت تایید نهایی، پیامکی مبنی بر افتتاح حساب برای متقاضی ارسال می‌شود که این پیامک به منزله تایید وام است.

جنتی همچنین تأکید کرد که اقساط وام نهضت ملی مسکن بعد از پایان پروژه و پیش از تحویل واحد، با مراجعه حضوری به بانک و انجام مراحل اداری توسط متقاضی، آغاز می‌شود. با این حال، بسیاری از متقاضیان همچنان نسبت به میزان اقساط تسهیلات ساخت مسکن و بالا بودن آن ابراز نارضایتی کرده‌اند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما