تبدیل سندهای دفترچه‌ای به سندهای تک‌برگی

اقتصاد 100- تبدیل سندهای دفترچه‌ای و منگوله‌دار به سندهای تک‌برگی ضرورت قانونی است و مالکانی که دارای سندهای قدیمی هستند باید نسبت به تعویض سندهای خود اقدام کنند.

تبدیل سندهای دفترچه‌ای به سندهای تک‌برگی

حامد فکری، رئیس اداره ثبت‌ اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل ، اظهار کرد: میزان تخلف‌های گسترده برای اقدامات خلاف قانون مثل جعل سندهای دفترچه‌ای و به اصطلاح منگوله‌دار، باعث شد که سال ۱۳۹۰ قانون الزام صدور سند تک‌برگی به تصویب رسد.

وی افزود: صاحبان املاک موظف هستند برای انتقال سند و یا ثبت سندهای جدید اقدام به دریافت سند تک‌برگی کنند که هزینه صدور این سند با توجه به شاخص‌هایی مثل وسعت زمین و عمر ملک، رقمی بین پنج هزار ریال تا ۲۰ میلیون ریال است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: دریافت سندهای تک‌برگی، به نفع مالک است زیرا این سندها دارای مزیت‌های زیادی هستند که از مهم‌ترین آن می‌توان به پایین آمدن احتمال جعل و استفاده‌های غیرقانونی از سندهای مالکیت نام برد.

فکری تأکید کرد: یکپارچه‌سازی و تطابق اطلاعات ملک خریداری شده و مالک در سامانه ثبت املاک، کاهش اعمال غیرقانونی و مجرمانه مبنی بر جعل سند یا مخدوش نمودن سند و مشخص شدن سهم هر یک از صاحبان ملک مهم‌ترین مزیت‌های اجرای قانون صدور سند تک‌برگی است.

وی گفت: مشخص کردن کروکی دقیق ملک و متراژ آن به‌صورت کامل و دقیق و وجود هولوگرام تشخیص اصالت سند، می‌تواند تا حد زیادی از سوءاستفاده‌های احتمالی پیشگیری کند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل، افزود: طبق قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، اسنادی که باید نقل و انتقال رسمی داشته باشند از سوم تیرماه سال جاری با حاشیه سبز رنگ صادر می‌شود و دیگر اسناد، ارزش قانونی ندارند.

منبع:بانک اول
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما