آموزش گام به گام نقد کردن سکه های همستر با 5 گام

اقتصاد 100- بعد از پامپ قیمتی نات کوین، توجه تمام کاربران به بازی همستر کامبت جلب شد. همستر کامبت امروز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و یکی از ترندترین پروژه‌های کریپتویی است. این روزها نقد کردن سکه‌های همستر به دغدغه خیلی‌ها تبدیل شده است. یکی از مهمترین سوال‌ها این است که چگونه سکه‌های همستر را به پول نقد تبدیل کنیم؟

آموزش گام به گام نقد کردن سکه های همستر با 5 گام

نگاهی به بازی همستر کامبت

پروژه همستر کامبت یک بازی Tap To Earn مانند برنامه نات کوین است. به این صورت که کاربران می‌توانند صرفاً با کلیک کردن روی همستر سکه جمع کنند. این سکه‌ها قرار است به توکن تبدیل شود و کاربران قادر خواهند بود توکن خود را به تتر و ریال تبدیل کنند.

بازی همستر ۱۰۰ میلیون کاربر دارد (سه برابر بازی نات کوین) و این یک دستاورد بسیار بزرگ محسوب می‌شود. این بازی به احتمال زیاد در صرافی های خارجی مانند Binance، BingX، OKX قیمت گذاری خواهد شد و می‎توانیم سکه‌های همستر را نقد کنیم.مراحل نقد کردن درآمد همستر

با کمی صبر و حوصله ، خواهیم دید فروش سکه های همستر کار چندان سختی نیست. نحوه فروش سکه‌های این بازی را در ۵ مرحله شرح داده ایم، با دقت آن ها را دنبال کنید.

گام اول: کیف پول خود را بسازید

چگونه همستر را نقد کنیم

چگونه همستر را نقد کنیم

در دنیای رمزارزها، کیف پول اهمیت زیادی دارد. بدون کیف پول خرید و فروش و مبادله ارز دیجیتال غیرممکن است. کیف پول دیجیتالی، محلی برای ذخیره امن رمزارزهاست. بنابراین برای نقل‌وانتقال و فروش سکه‌های بازی همستر، باید کیف پول داشته باشید.

همستر در آخرین به‌روزرسانی‌ها قابلیت اتصال به کیف پول را اضافه کرد. برای اتصال بازی به کیف پول باید از گزینه Aidrop، پایین گوشه راست صفحه استفاده کنید. در آنجا چند گزینه برای اتصال به کیف پول وجود دارد که بهتر است Tonkeeper را انتخاب کنید.

 

اگر این برنامه را نصب ندارید، ابتدا آن را از گوگل‌پلی، اپ استور و یا برنامه‌های مشابه نصب کنید. بعد از نصب به‌راحتی می‌توانید بازی را به کیف پول متصل کنید و آماده ورود به مرحله بعد شوید.

گام دوم: انتظار تا لیست شدن همستر در صرافی ها

در حال حاضر سکه‌های این بازی هیچ ارزشی ندارند. آن‌ها فقط سکه‌های جذابی هستند که سازندگانش وعده داده‌اند تا چند روز آینده به پول تبدیل می‌شود. اما آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه، باید تا ماه جولای ۲۰۲۴ (اواسط تیرماه ۱۴۰۳) صبر کرد.

برای فروش سکه‌های همستر، آن‌ها باید لیست شوند. منظور از لیست‌شدن این است که در صرافی‌ها اعتبار پیدا کنند و بتوان آن‌ها را معامله کرد. برای مثال، نات کوین ابتدا تنها یک بازی تلگرامی بود. زمانی نات کوین به ارز دیجیتال تبدیل شد که صرافی‌های ارز دیجیتال آن را لیست کردند و روی آن معامله انجام شد.

گام سوم: منتظر توکن‌های همستر باشید

اگر یکی از بازیکنان حرفه‌ای Hamster Kombat باشید، احتمالاً تا الان به مراحل پیشرفته این بازی رسیده‌اید و میلیارد ها سکه جمع کرده‌اید. اما آیا قرار است همه این سکه‌ها به توکن تبدیل شوند؟ آیا هر سکه معادل یک توکن قابل‌معامله هر صرافی خواهد بود یا اینکه از فرمول دیگری برای محاسبه توکن استفاده می‌شود؟

چگونه همستر را نقد کنیم

طبق آخرین اطلاع‌رسانی‌ها، معیار تعیین توکن همستر Profit per hour (سود ساعتی) است. بااین‌حال هنوز چیزی قطعی نیست. ممکن است مجموع سکه‌های جمع‌آوری شده و… نیز در تعیین تعداد توکن‌های همستر نقش داشته باشند

 

گام چهارم: ‌در صرافی مناسب حساب کاربری ایجاد کنید

بعد از اینکه توکن همستر لیست شد و توانستید سکه‌هایتان را به توکن تبدیل کنید، باید آن‌ها را به صرافی منتقل کنید. این کار از طریق کیف پول انجام می‌شود. صرافی‌های زیادی خواهند بود که کار معامله توکن‌های همستر را انجام دهند.

از جمله این صرافی‌ها می‌توان به Binance، BingX، OKX و… اشاره کرد. برای نقدکردن سکه‌های همستر باید در این صرافی‌ها ثبت‌نام کنید و عضو آن‌ها شوید. اما متاسفانه تمامی این صرافی ها ما ایرانیان را تحریم کرده اند و با هویت ایرانی نمیتوان در آن ها حساب ایجاد کرد. برای ثبت نام در این صرافی ها باید از مدارک کشور های خارجی استفاده کنید؛ اما نگران این موضوع نباشید! خیلی راحت می‌توانید با تهیه گواهینامه امارات در بایننس حساب خود را وریفای کنید. و یا با ساخت آی دی کارت کشور آذربایجان یک حساب فعال در صرافی OKX داشته باشید. برای تهیه آیدی کارت و یا گواهینامه کشور های مختلف می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

چگونه همستر را نقد کنیم

گام پنجم: سکه‌های همستر خود را به پول تبدیل کنید

به مرحله نهایی فروش سکه‌های همستر رسیده‌ایم. حال که توکن‌ها را به صرافی منتقل کرده‌اید، باید آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول نقد تبدیل کنید. صرافی‌های بین‌المللی از ریال ایران پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل بعد از تبدیل سکه‌های همستر به دلار یا رمزارز، باید آن را در یک صرافی ایرانی به تومان تبدیل کنید.

بهتر است سکه های خود را به usdt تبدیل کنید تا به راحتی بتوانید آنرا در صرافی های ایرانی نقد کنید. حتما هنگام انتقال usdt خود به صرافی ایرانی از کیف پول خود به عنوان واسط استفاده کنید. بدین شکل که ابتدا تمام دارایی خود را از صرافی خارجی به کیف پول خود، و از آنجا به صرافی ایرانی منتقل کنید. چرا که همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، به دلیل تحریم بودن ایران توسط صرافی های خارجی، احتمال بلوکه شدن و از بین رفتن دارایی شما در صورت انتقال مستقیم وجود دارد.

اگر پروژه همستر مانند نات کوین پیش برود، تنها چند روز تا لیست‌شدن سکه‌‌های همستر در صرافی‌ها باقی مانده است. ما در این مقاله، مراحل فروش سکه‌های همستر و تبدیل آن‌ها به پول نقد را شرح دادیم. نظر شما درباره این روش کسب درآمد از بازی چیست؟ آن را برای ما و همراهان ما بنویسید.

منبع:چه خبر

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما