جزئیات نامه مهم همتی به ۵ وزیر

اقتصاد 100- عبدالناصر همتی با ارسال نامه‌ای به “سیّد محمّد اتابک” وزیر صنعت، معدن و تجارت، “عباس علی‌آبادی” وزیر نیرو، “محسن پاک‌نژاد” وزیر نفت، “فرزانه صادق مالواجرد” وزیر راه و شهرسازی و “احمد میدری” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آمادگی وزارت اقتصاد برای ارائه تضامین دولتی به طرح‌های اقتصادی بخش غیردولتی را اعلام کرد.

جزئیات نامه مهم همتی به ۵ وزیر

همتی در این نامه نوشت: به‌موجب بند الف ماده 28 قانون تأمین مالی و زیرساخت‌ها مصوب سال 1402، “به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده می‌شود برای حمایت از تأمین مالی خارجی مورد نیاز طرح‌های اقتصادی بخش غیردولتی که توجیه فنی ـ اقتصادی آن به تصویب شورای تأمین مالی رسیده، با اخذ تضامین لازم معتبر نسبت به صدور ضمانت‌نامه دولتی اقدام کند.”

وی افزود: در این راستا، با عنایت به تکلیف قانونی یادشده و در جهت تسهیل تأمین مالی تولید و تحقق شعار سال، وزارت امور اقتصادی و دارایی آمادگی خود را برای ارائه تضامین دولتی به طرح‌های اقتصادی بخش غیردولتی اعلام می‌کند.

وزیر اقتصاد در این نامه خاطرنشان کرده است: به‌منظور حمایت از فعالان بخش غیردولتی و تسهیل صدور ضمانت‌نامه برای آنان، دستور فرمایید ضمن انجام اقدامات لازم، پروژه‌های موردنظر دارای توجیه فنی ـ اقتصادی آن دستگاه به‌همراه مستندات موردنیاز برای بررسی و تصویب در شورای ملی تأمین مالی به این وزارتخانه ارسال شود.

لازم به ذکر است، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها در اواسط اردیبهشت ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شده است که از مواد آن، تشکیل “شورای ملی تأمین مالی” است.

بر اساس این قانون، به‌منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به‌ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

منبع:چه خبر

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما