بازار ارز دیجیتال در پاییز سبز پوش می شود

اقتصاد 100- برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی در کوتاه‌مدت ادامه خواهد داشت و منجر به افزایش قیمت‌ها خواهد شد. در این مقاله، به تحلیل تکنیکال قیمت‌های BNB، سولانا، ریپل و دوج کوین خواهیم پرداخت.

بازار ارز دیجیتال در پاییز سبز پوش می شود

تحلیل تکنیکال قیمت BNB

قیمت BNB در روزهای اخیر در تلاش بوده تا بالاتر از میانگین‌های متحرک خود باقی بماند. این نشان می‌دهد احساسات بازار در کوتاه‌مدت مثبت است. 

خریداران برای تداوم روند صعودی باید قیمت را به بالای ۵۶۲ دلار برسانند. اگر این اتفاق رخ دهد قیمت BNB می‌تواند تا ۶۰۰ دلار صعود کند. انتظار می‌رود در این سطح با مقاومت خرس‌ها همراه شویم اما اگر گاوها پیروز شوند BNB می‌تواند تا ۶۳۵ دلار افزایش یابد.

در سمت مقابل، اگر قیمت BNB به زیر میانگین‌های متحرک رسم‌شده در نمودار سقوط کند، فروشندگان دوباره سکان هدایت بازار را در اختیار خواهند گرفت. این اتفاق می‌تواند قیمت را تا حمایت ۴۶۰ دلاری کاهش دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

در تاریخ ۱۷ سپتامبر خریداران تلاش کردند تا قیمت سولانا را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حوالی ۱۳۴ دلار بکشانند اما موفق نبودند. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت از این سطح عبور کرده و به ۱۳۹ دلار رسیده است.

در حال حاضر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سولانا شروع به کاهش کرده و RSI نیز در محدوده منفی قرار گرفته که نشان می‌دهد فعلا کفه ترازوی بازار کمی متمایل به خرس‌هاست. در صورت کاهش قیمت، دو حمایت ۱۲۸ و ۱۱۶ دلاری را باید مدنظر قرار داد.

در سمت مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۱ دلار) عبور کند، می‌توان به تداوم روند صعودی سولانا امید داشت. در این سناریو قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۶۴ دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

قیمت ریپل سه روز پیش از حوالی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود افزایش یافت اما خریداران نتوانستند آن را به بالای مقاومت سربار ۰.۶۰ دلاری برسانند.

در ادامه روز گذشته خرس‌ها قیمت را تا میانگین‌های متحرک کاهش دادند. در صورتی که این حمایت‌ها از دست بروند، ریپل می‌تواند تا خط روند صعودی خود سقوط کند. انتظار می‌رود خریداران از این سطح دفاع کنند چراکه شکسته‌شدن آن می‌تواند قیمت ریپل را تا ۰.۴۶ دلار کاهش دهد.

در سمت مقابل اما اگر قیمت به بالای ۰.۶۰ دلار برسد، می‌توان گفت خریداران از فرصت خرید در کف استفاده کرده‌اند. این می‌تواند قیمت ریپل را تا ۰.۶۴ دلار افزایش دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین در حال حاضر در یک الگوی وج نزولی و نزدیک به خط روند بالایی آن معامله می‌شود که نشان می‌دهد گاوها فشار خرید خود را حفظ کرده‌اند.

در صورتی که قیمت افزایش یابد و از خط روند نزولی عبور کند، روند صعودی جدیدی شروع خواهد شد که می‌تواند دوج کوین را تا ۰.۱۴ دلار افزایش دهد.

در سمت دیگر ماجرا افزایش فشار فروش می‌تواند قیمت را از سطوح فعلی به شدت کاهش دهد. در این حالت قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۰.۰۹ دلار و متعاقب آن ۰.۰۸ دلار سقوط کند.

شب گذشته همانطور که انتظار می‌رفت فدرال رزرو آمریکا تن به کاهش نرخ بهره در این کشور داد و این نرخ را ۰.۵۰٪ کم کرد. این تصمیم غیرمنتظره با رشد قیمت بیت کوین همراه شد و بزرگترین ارز دیجیتال بازار را تا ۶۲٬۵۰۰ دلار افزایش داد.

به گزارش میهن بلاکچین، تحلیلگران در مورد واکنش کوتاه‌مدت بیت کوین به کاهش نرخ بهره نظرات مختلفی دارند. آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیانگذار صرافی بیتمکس معتقد است کاهش نرخ بهره به دلیل اینکه تفاوت نرخ بهره بین دلار آمریکا و ین ژاپن را کاهش می‌دهد، می‌تواند به ریزش قیمت بیت کوین منجر شود.

در سمت دیگر، واکنش بیت کوین پس از کاهش نرخ بهره با پیش‌بینی چارلز ادواردز (Charles Edwards)، مدیرعامل شرکت کاپریول اینوستمنتس همخوانی بیشتری دارد. وی پیش از این گفته بود در صورت کاهش نرخ بهره، بیت کوین می‌تواند فاز صعودی خودش را از سر بگیرد.

در این مطلب تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین و اتریوم را زیر ذره‌بین می‌بریم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

پرایس اکشن بیت کوین در چند روز اخیر یک الگوی مثلثی متقارن را تشکیل داده که نشان‌دهنده بلاتکلیفی خریداران و فروشندگان است.

پیش از کاهش نرخ بهره، قیمت بیت کوین از خط مقاومت این الگو کاهش یافته بود و احتمال این می‌رفت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود در حوالی ۵۸٬۶۳۹ دلار را آزمایش کند.

با این حال، در واکنش صعودی بیت کوین به نرخ بهره، حالا این ارز دیجیتال خط مقاومت الگو را شکسته و به بالای ۶۱٬۲۰۰ دلار صعود کرده است. در ادامه بیت کوین می‌تواند به مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلاری حمله کند و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت تا ۷۰٬۰۰۰ دلار صعود کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

کندل روز ۱۷ سپتامبر اتریوم نشان می‌دهد که خریداران سعی کرده‌اند تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۹۷ دلار) برسانند اما در تحقق این مهم ناتوان بوده‌اند. البته در حال حاضر قیمت از این میانگین عبور کرده و به ۲۴۱۸ دلار رسیده است.

خط روند صعودی رسم‌شده در نمودار حمایت کلیدی است که باید هنگام ریزش قیمت مراقب آن بود. اگر این حمایت از دست برود، فشار فروش می‌تواند تسریع شود و قیمت اتریوم را تا ۲۱۱۱ و نهایتا ۲۰۰۰ دلار کاهش دهد.

در سمت مقابل، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۵۵۳ دلار) برسانند، کنترل بازار را در اختیار خواهند گرفت. در این سناریو صعود تا سطح شکست ۲۸۵۰ دلاری محتمل است. انتظار می‌رود در این سطح با مقاومت گسترده فروشندگان همراه شویم.

روند افزایشی معاملات دوج کوین در روزهای اخیر، نمایانگر سیگنال جدیدی برای رشد قیمتی این میم کوین مشهور است. آیا روند افزایشی تعداد معاملات می‌تواند منجر به افزایش قیمت این میم کوین شود؟

رشد تعداد معاملات دوج کوین

بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، معاملات دوج کوین در هفته گذشته از مرز ۱.۹۳ میلیون عبور کرده که بالاترین میزان ثبت شده برای تعداد معاملات این میم کوین از ابتدای جولای سال جاری بوده است. این افزایش تقاضا می‌تواند باعث شود که قیمت دوج وارد رالی جدیدی شود. قیمت این میم کوین در طی ۹۰ روز اخیر، حدود ۲۰ درصد افت داشته است. 

با این وجود، سطح معاملات این میم کوین هنوز نیز زیر سطح اوج فوریه تا مارچ قرار دارد و می‌توان از این مسئله پیش‌بینی کرد که قیمت دوج نمی‌تواند به رکورد سالانه ۰.۲۲ دلار در آینده نزدیک برسد. 

همچنین، میزان تعاملات با دوج کوین نیز روند افزایشی داشته است، به‌طوریکه آدرس‌های فعال آن به ۵۳ هزار و ۹۰۰ عدد رسیده‌اند که بالاترین میزان از اواسط ماه آگوست است. افزایش در تعداد آدرس‌های فعال می‌تواند سیگنالی برای افزایش توجه به این میم کوین، افزایش معاملات آن و در نتیجه رشد احتمالی قیمت آن باشد. 

پیش بینی قیمت دوج کوین

در بازه هفتگی، بنظر می‌رسد دوج کوین همان الگویی را پیش گرفته است که در سال ۲۰۲۱ باعث رالی قیمتی آن شد. در آن بازه زمانی، این کوین در بازه قیمتی مثلث نزولی (بین ۰.۰۲۶ تا ۰.۰۳۶ دلار) معامله می‌شد. با این وجود، به محض شکستن این کانال در نوامبر سال مذکور، دوج کوین در بازه شش ماهه موفق به رشد ۲۲۰۰۰ درصدی شد. 

در زمان نگارش این گزارش، دوج کوین در قیمت ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود و مثلث نزولی را از زمان اوج ۰.۲۲ دلاری خود شکل داده است. در صورت تشدید فشار خرید، انتظار شکست قیمت وجود دارد. روند تاریخی این میم کوین نشان می‌دهد که در صورت عملکرد مناسب، قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۴۶۱ درصد رشد داشته باشد و به سطح ۰.۵۶ دلار برسد. 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

منبع:گسترش نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما