با وام 280 میلیونی بدون محدودیت خودرو بخرید + قیمت شرایطی

اقتصاد 100- بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط فروش فوری اعتباری وانت نیسان شرکت زامیاد از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد.

 با وام 280 میلیونی بدون محدودیت خودرو بخرید + قیمت شرایطی

شرایط طرح فروش اقساطی نیسان سایپا شهریور 1403:

نیسان سایپا

پیش‌فروش 3 محصول جذاب سایپا استارت خورد

طرح پیش‌فروش سه محصول شرکت سایپادیزل با تسهیلات بانکی شامل کشنده آرتا KX۵۲۰،‌ کامیونت فوتون M۴ در دو مدل ۸.۵ تن و ۶ تن خوابدار  از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه (۲۰ شهریور ماه) آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت (تعداد محدود) هم ادامه خواهد داشت.

نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.

پرداخت‌ها در این طرح که صرفاً برای مصرف‌کنندگان نهایی عرضه صورت می‌گیرد، مرحله‌ای-تسهیلاتی است و دریافت وام مطابق ضوابط بانک و اعتبارسنجی‌های مربوطه انجام خواهد شد. 

گفتنی است زمان تحویل محصولات شرکت سایپادیزل، آذرماه سال جاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام است. 

در این طرح، سود مشارکت ۱۸ درصدی نیز به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

نیسان آبی

 

مشخصات فنی نیسان سایپا

هر کجا که سخن از جابجایی، حمل و یا هر کلمه ای از این جنس باشد بی شک در پس ذهن خود تصویر سایپا زامیاد ( نیسان زامیاد زد24 ) – Saipa Zamyad ( Nissan Zaymad Z24 ) را خواهید داشت. وانتی بدون جایگزین که ظرفیت جابجایی 2.2 تن را داراست. زامیاد که به نیسان آبی مشهور است در 3 نوع انژکتوری بنزین سوز، دوگانه سوز و دیزلی عرضه می شود. زامیاد در واقع نسل سوم نیسان جونیور است.

تاریخ حضور نیسان زامیاد در ایران به بیش از 4 دهه می‌رسد و هوادارانش نسبت به توانایی‌های خارق‌العاده آن افتخار می‌کنند؛ خودرویی که به صورت استاندارد 2.2 تن بار حمل می‌کند ولی به‌صورت غیر استاندارد رکورد بیش از 3 تن نیز دارد! درحالیکه اغلب وانت‌های باری موجود در کشورمان، توانایی حمل باری در حدود یک تن را دارند

. زامیاد همیشه به خاطر بحث ایمنی بدنه، مصرف سوخت و آلایندگی تحت فشارهایی بوده است. با این حال شرکت سازنده طی سال‌های اخیر تغییراتی روی آن اعمال کرده ولی این تغییرات هنوز هم به لحاظ فنی چندان نظر کارشناسان را جلب نمی‌کند؛ اما از سویی دیگر زامیاد Z24‌ از نظر قیمت و کارهایی که از او سر می‌زند حقیقتاً بی‌رقیب است و جایگزین کردن این خودرو با نمونه‌های امروزی، حتما بخشی عمده‌ای از نیروی کار شاغل با آن را آزار خواهد داد.

نیسان آبی متولد دهه 70 میلادی و در واقع سومین نسل نیسان جونیور (سری 140) است. تولید این پیکاپ ژاپنی در ایران هم‌زمان با برخی بازارهای جهانی بود و از ابتدای دهه 50 شمسی نیز اولین نسخه‌های مونتاژی آن از کارخانه زامیاد بیرون آمد. در اواسط دهه 60 شمسی خط تولید آن به سایپا واگذار شد و سایپا هم برای نخستین‌بار پیشرانه Z24 داتسون 720 را در دل این وانت گذاشت و با نام سایپا 24 آن‌را به بازار فرستاد. در اواخر دهه 70 شمسی خط تولید نیسان آبی دوباره به زامیاد برگشت و نامش از سایپا 24 به زامیاد Z24 تغییر کرد.

مهم‌ترین تفاوت زامیاد Z24 با سایپا 24 ، در حذف پیشرانه ژاپنی‌اش است چراکه نیسان خط تولید این خودرو را در همان سال‌های ابتدایی دهه 60 شمسی متوقف کرده بود و تامین قطعات این خودرو دیگر برایش به‌صرفه نمی‌شد. تولید نیسان آبی از اواخر دهه 70 شمسی تابه امروز همچنان در زامیاد باقی مانده و در دو دهه اخیر، بهبودهای بسیار اندکی روی آن اعمال شده است. بهبودهایی مانند: تغییر چهره مختصر این خودرو (Z24NB) در اواخر دهه 80 شمسی، اضافه‌شدن ترمز ABS و EBD، اضافه‌شدن پیشرانه 2.8 لیتری برای مدل دیزلی، اضافه‌شدن پیشرانه 2.4 لیتری برای مدل دوگانه‌سوز، تغییر میل‌فرمان، نصب محدودکننده سرعت و نصب تاخوگراف. زامیاد از سال 95 مدل آپشنال وانت نیسان را به بازار فرستاد که چندین ویژگی جدید مانند فرمان هیدرولیک، کولر، رینگ یک‌تکه و لاستیک رادیال را بیشتر از نیسان‌های سابق داشت. از زمستان 98 نیز زامیاد تولید دوباره نیسان دیزلی را بعد از توقف دوساله، از سرگرفت؛ البته با این تفاوت که مدل‌های 98 نیسان دیزلی مجهز به استاندارد یورو5 هستند درحالیکه پیشرانه مدل‌های 95 آن از نوع یورو3 بود. 

منبع:خبرجو

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما